Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte stikkontakt 1.550 kr.
  • Vandhane skal strammes fast 650 kr.
  • Udskifte en wifi-stik som er gået i stykker. Har købt det nye som skal sættes i. 700 kr.
  • Stoppet toilet 1.700 kr.
  • Sætte lamper op. 700 kr.
  • Grundig rengøring af 1 værelses lejlighed på Amager 1.050 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  JOSERA og HAPPY DOG SUPREM hundefoder
  • #1   24. feb 2014 Jeg bruger Josera og er godt tilfreds smiley Synes mine hunde har en flot pels og de elsker smagen smiley

• #4   24. feb 2014 Jeg bruger ofte Josera festival, mine hunde elsker det og tåler det fint, indholdet er på papiret nok ikke helt optimalt, men pels, afføring og huld er helt ok hos mine hunde, jeg bruger dog ikke kun Josera, men også olivers samt et par andre mærker på skift;)

• #5   24. feb 2014 Obs Josera festival er det foder der går bedst som godbidder i pensionen, har endnu ikke mødt en hund der ikke elskede det;)

• #6   24. feb 2014 Jeg bruger Happy dog til mine hunde og er godt tilfreds
    Deres pels er blank og fin
    Homer får Happy Dog Supreme Fit & Well Adult Sport
    Og Balou bruger Happy Dog Supreme Fit & Well Senior
    Prisen passer desuden også til min pengepung smiley

• #7   24. feb 2014 Jeg bruger også Happy DOG jeg får det i opdrætter poser mine hunde er også glade for det ,de er flotte i pelsen ,havde et kuld hvalpe i 2013 som fik Josera hvalpe foder det gik også godt en ca 3 uger så ville de ikke spise det mere så de sidste 14 dage hvor de gik her måtte jeg lave noget andet og komme i ellers fik de ikke noget at spise ved der er andre der også klager over det ,så jeg vil blive i Happy Dog

• #8   24. feb 2014 vi fodre selv pt. med royal canin og er glade for det men det er dyrt og jeg skal studere her fra april og derfor prøver vi at nedsætte vores udgifter lidt og vil derfor gerne spare lidt på hunde fodret (men også gerne holde en god kvalitet)

Kommentér på:
JOSERA og HAPPY DOG SUPREM hundefoder

Annonce