Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Ophængning af 3 billeder og et spejl 1.500 kr.
  • Samling av sofa 500 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Afmontering af gammel vaskemaskine + montering af ny (væg-gennemføring) 1.000 kr.
  • Udskifte kuglehane 843 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  KØB TING PÅ FAKTURA?!
  • #1   26. feb 2014 Spar da pengene sammen og køb det når du har dem.

• #3   26. feb 2014 har ikke stødt på nogen i hvert fald smiley

• #4   26. feb 2014 pas, jeg plejer bare at betale med det samme smiley Men kan du ikke google det?

• footrot.flats
    footrot.flats Tilmeldt:
    jun 2013

Svar: 478
    #5   26. feb 2014 du mener købe på kredit?
    Faktura laves altid.

Fisk.

• #6   26. feb 2014 Jeg har da aldrig købt noget fra en forhandler uden at modtage en Faktura.
    Hvis du handler et sted hvor leveringen er lang trækkes pengene jo ikke før varen sendes. Men de bliver dog nogen gange låst på din konto

• #7   26. feb 2014 på faktura?

En faktura er den kvittering man får når man HAR købt tingene

• #8   26. feb 2014 Hvilke hundeting kan man dog mangle, som man ikke kan vente med at købe til om 14 dage?
    Eller trække over på kontoen..

• #9   26. feb 2014 Ginne ... Foder ?

• #10   26. feb 2014 Ib - som man ikke har råd til???

Har man ikke til de faste udgifter ved hundeholdet i dag - har man så om 14 dage?

• #11   26. feb 2014 Ja, der har man jo fået penge...

• #12   26. feb 2014 http://hundehjertet.dk/ http://www.petdreams.dk/ www.dogshop.dk/ der er lidt her ellers google betaling via viabill så kommer der nogen smiley

• #13   26. feb 2014 Altså der går penge ind i morgen..
    Var det årsagen til at man skal købe hundeting på kredit, at hunden skulle have mad indtil der gik penge ind i morgen, så kunne den nok klare sig et døgn eller to på frikadeller eller en lille pose af det billlige fra brugsen til man havde råd i morgen til at købe foder...

Men fair nok, der kan sikkert være en god grund til det.

• #14   26. feb 2014 Det kommer jo helt an på hvilken slags løn man er på

• #15   26. feb 2014 kunne jo også være at TS ikke har hæve/dankort, men er nødt til at betale på et giro, som jo til tider kan være vedhæftet en faktura smiley

• #16   26. feb 2014 er der virkelig firmaer som stadig kører med det?
    Jeg troede faktisk det hele var enten kreditkort eller bankoverførsler... eller efterkrav.

• #17   26. feb 2014 ved ikke om der er nogle forhandler af dyreartikler, men f.eks. Ellos gør det stadig smiley

• M B S
    M B S Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 283
    #18   27. feb 2014 Er det ikke os fuldstændig ligegyldigt hvad TS gør eller ikke gør? Så længe TS' dyr har det godt (Og det er der vidst ingen der kan udtale sig om hvorvidt de har), så er der ikke noget at brokke sig over smiley

• #20   27. feb 2014 Tak for alle jeres svar.. smiley

-Men Ulven, og Ginne: Nu var dette et spørgsmål om i kendte nogle steder, ikke et spørgsmål om hvad I SYNES OG MENER.. Så hold jeres negative kommentare for jer selv tak..

• M B S
    M B S Tilmeldt:
    apr 2009

#21   27. feb 2014 Så er jeg en tåbe, og indrømmer det gladeligt smiley

Når man som mig har været på SU i en lang periode har man ikke det store at rutte med, og udgifter til alle hverdagstingene, samt dyr medicin udover gør det til en lang og besværlig proces at spare sammen.
    Og nogle ting kan altså være nødvendige at have. Jeg har to gange købt noget på kredit, begge gange er gået fint og har betalt det jeg skulle betale.

Kan vitterligt ikke se problemet i det.

• #22   27. feb 2014 MBS: Hvor har du købt på kredit? smiley

• M B S
    M B S Tilmeldt:
    apr 2009

#23   27. feb 2014 Lige på det punkt kan jeg ikke hjælpe, desværre Cecilie smiley

Jeg har købt en computer til skole på kredit, ikke hundeting smiley

• M B S
    M B S Tilmeldt:
    apr 2009

#26   1. mar 2014 Jamen te'løk du er da en helt.
    Har du måske overvejet at ikke alles økonomi er ens? Jeg har knapt nok råd til buskort på SU. Der er også forskel på i hvilke landsdele man bor (Her snakker vi husleje, forbrugsvarer, forsikringer, etc. etc.)

• #27   1. mar 2014 Bil og hund på SU? Så må du da have andre til at betale alt andet, såsom husleje, varme, el, internet, telefon, mad, etc

• #30   1. mar 2014 Ulven - Du må da havde SU-lån oven i, hvordan kan su ellers med 5.839 kr. før skat have råd til forsikring på bil og hund samt benzin, husleje osv ?

• #31   1. mar 2014 Altså jeg har da også hund, bil og lejlighed på SU.. Jeg har godt nok også en kæreste som supplere, og vi har begge to arbejde, men man kan altså godt "leve godt" på SU..

Jeg holder med Ulven i, at det er "hvad man gør det til", og kommer an på hvordan man prioritere. Vi vil gerne arbejde et par dage om ugen, også have råd til både lejlighed, hund, bil og ferier.. Men det er jo en prioriteringssag smiley

• #32   1. mar 2014 Min kæreste er også på SU ^ smiley

• #34   1. mar 2014 Nu skal i jo huske ang. husleje at nogle får boligsikring, det er også lidt ekstra penge på su, og derfor nemmere at betale huslejen. Bil, det behøves ikke at være dyrt, hvis man er elite. OG man skal jo ikke have nyt tøj hver måned. Hvis man virkelig prioritere, så kan det lade sig gøre at leve på su, men der er ikke det ville at spare op (: Men jeg bor også til leje i hus, har bil, hund, kat osv. på su. Men jeg får så forsørger su, hvilken er en del mere, når man regner i su. (: Men man skal huske at tjekke sin muligheder der hvor man kan spare penge, eller der hvor man fx. kan få lidt ekstra, som boligstøttte.

• #35   1. mar 2014 Hvis du har arbejde ved siden af, så lever du jo ikke på SU'en

• M B S
    M B S Tilmeldt:
    apr 2009

#36   1. mar 2014 Jeg får ren SU og har ikke arbejde ved siden af, det kan ikke lade sig gøre med mine skoletider, ikke medmindre jeg arbejder nat som så igen vil gå udover skolen.

Jeg bor i en landsdel hvor boligpriserne er høje og betaler 3699 for en etværelses lejlighed (Med vand og varme), el ligger på omkring 500 kr hver tredje måned, boligstøtte hedder 450 kr, fjernsyn og internet ligger samlet på 900 hver tredje måned (Det billigste der er).
    Medicin hver måned er 600 kr. Telefon 129 kr om måneden.
    Så har vi mad, shampoo, tandpasta, rengøringsmidler osv. ved siden af.

Tøj køber jeg ikke, andet end i genbrugsforretninger eller får i gave, jeg drikker heller ikke. Godtnok er jeg så ryger, men min rygning fastsættes af mit restbeløb hver måned, der er måneder hvor jeg slet ikke ryger.

Fortæl mig lige hvordan der skulle blive plads til at spare 10000 op til en bærbar? Og ja det var den pris den havde eftersom den har noget indmad der kan trække en del, som så er et krav for at jeg kan gå på det studie jeg går på.

• #37   1. mar 2014 Nu skrev jeg faktisk i første omgang for at høre hvad det var du skulle have, så man kunne henvise til de steder der faktisk har de vare du leder efter...
    Netop fordi det lød til det var en eller anden større inverstering..

Jeg kan godt se, min formulering kan tolkes negativ, men den var nu ikke ment sådan.. Det var reel undren.

• #38   3. mar 2014 Ulven - Jeg vil da egentlig gerne se dit budget så?

Jeg er selv på SU, og jeg er NØD til at have SU-lån for at kunne få det til at løbe rundt, da jeg ikke har psykisk overskud til arbejde ved siden af, og derudover er det også umuligt med mine skoletider og hvor jeg bor pt.

Kommentér på:
KØB TING PÅ FAKTURA?!

Annonce