Så har jeg bestilt tid ved Magtor til Fellow :-) Så har jeg bestilt tid ved Magtor til Fellow :-)
Fellow kom til skade i fredags da han skulle hoppe ind i buret i bilen - han havde for meget fart på og ramlede ind i siden af buret med et brag - og pev selvfølgelig højt.
Umiddelbart så han okay ud, og der var ikke rigtigt noget at mærke på ham, men lørdag ville jeg ligge en arm omkring ham og han knurrede af mig - en adfærd han aldrig har udvist før, hvilket fik mine alarmklokker til at ringe - han gjorde det samme ved min kæreste senere på aftenen.
Vi konkluderede at han må have ondt efter den tur fredag - og undgik at røre ham ved nakken, men nussede ham istedet under hovedet/på siden, hvilket han gerne vil.
Han virkede desuden lidt dvask lørdag og det meste af søndagen - dog livede han lidt op igår aftes - og virker helt sig selv idag, han vil dog helst vi ikke kommer til hans nakke, så jeg vurderede at der stadig er et eller andet i vejen - og har idag ringet til Christian Hembo fra Magtor og fået en tid imorgen så han kan blive tjekket igennem..
Jeg håber de kan finde ud af hvad han fejler..
Andre der har erfaringer med Magtor?
mar 2009
Følger: 67 Følgere: 135 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 159 Svar: 12.788
Vi overtog Tori uden muskler overhovedet, og med øvelser, behandling og water walk blev hun så god som ny.
jul 2007
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 3 Emner: 15 Svar: 172
to bekendte har være omkring ham. han behandlede og behandlede og lavede øvelser osv med dem....dog til ingen verdens nytte, da den ene have løse knæskaller og den anden en flækket nakke hvirvel, ingen af delene noget han opdagede. så vi bruger en kiropraktor der er uddannet dyrlæge, så der ikek bliver behandlet på noget som måske gør ondt værre
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 68 Hunde: 5 Emner: 907 Svar: 17.416
okt 2007
Følger: 43 Følgere: 108 Hunde: 3 Emner: 452 Svar: 2.855
Sara har fire diskusprolapser og Christian gør så Sara, hver gang hun kommer hjem fra ham, er så god som ny. Han er helt enormt dygtig! Og Sara elsker ham, på trods af at hun ellers er bange for mænd. Han giver sig tid til hver enkelt hund og man får en umådelig dejlig service og behandling hver gang!
Så har jeg bestilt tid ved Magtor til Fellow :-)