737 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Så har jeg bestilt tid ved Magtor til Fellow :-) Så har jeg bestilt tid ved Magtor til Fellow :-)

Fellow kom til skade i fredags da han skulle hoppe ind i buret i bilen - han havde for meget fart på og ramlede ind i siden af buret med et brag - og pev selvfølgelig højt.
Umiddelbart så han okay ud, og der var ikke rigtigt noget at mærke på ham, men lørdag ville jeg ligge en arm omkring ham og han knurrede af mig - en adfærd han aldrig har udvist før, hvilket fik mine alarmklokker til at ringe - han gjorde det samme ved min kæreste senere på aftenen.
Vi konkluderede at han må have ondt efter den tur fredag - og undgik at røre ham ved nakken, men nussede ham istedet under hovedet/på siden, hvilket han gerne vil.
Han virkede desuden lidt dvask lørdag og det meste af søndagen - dog livede han lidt op igår aftes - og virker helt sig selv idag, han vil dog helst vi ikke kommer til hans nakke, så jeg vurderede at der stadig er et eller andet i vejen - og har idag ringet til Christian Hembo fra Magtor og fået en tid imorgen så han kan blive tjekket igennem..
Jeg håber de kan finde ud af hvad han fejler..
Andre der har erfaringer med Magtor?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.
  • Tage ned en lampe i taget 335 kr.
  • Havemand til ukrudsrydning i indkørsel 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så har jeg bestilt tid ved Magtor til Fellow :-)
  • #1   3. mar 2014 Meget gode erfaringer her.
    Vi overtog Tori uden muskler overhovedet, og med øvelser, behandling og water walk blev hun så god som ny.

• #2   3. mar 2014 har ikk eegner erfaringer da jeg simpelthen ikke tør tage mine hunde der ud.
    to bekendte har være omkring ham. han behandlede og behandlede og lavede øvelser osv med dem....dog til ingen verdens nytte, da den ene have løse knæskaller og den anden en flækket nakke hvirvel, ingen af delene noget han opdagede. så vi bruger en kiropraktor der er uddannet dyrlæge, så der ikek bliver behandlet på noget som måske gør ondt værre

• #3   3. mar 2014 Jeg har gode erfaringer med Magtor

• #4   3. mar 2014 Jeg har også enormt gode erfaringer med Magtor smiley
    Sara har fire diskusprolapser og Christian gør så Sara, hver gang hun kommer hjem fra ham, er så god som ny. Han er helt enormt dygtig! Og Sara elsker ham, på trods af at hun ellers er bange for mænd. Han giver sig tid til hver enkelt hund og man får en umådelig dejlig service og behandling hver gang! smiley

Kommentér på:
Så har jeg bestilt tid ved Magtor til Fellow :-)

Annonce