{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
653 visninger | Oprettet:

Vagthunden BanDana {{forumTopicSubject}}

Tanten er alene... Jeps... Bent er sendt til samsø, med en bande lømler smiley
Dog har Tanten en enkelt lømmel tilbage på 1 salen, men bortset fra det, er hun alene smiley

Så BanDana leger vist vagt-vovse.. smiley Hun har allerede næsten skræmt livet af Tanten 3 gange, hvor hun nær var lettet ud af sofaen... smiley

kan hun mon mærke eller fornemme at hun vi er alene, og hun skal passe på moar ?
hun ligger og snuer, men atennerne er oppe, og hører hun et eller andet hun synes er uvant, så ryger hun op og skælder ud smiley , og hendes pels stritter på ryggen, så står hun stille og lytter lidt, går derefter en brummende runde gennem køkken og stue, for at så lægge sig igen.... indtil næste gang smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vagthunden BanDana
  • #1   4. mar 2014 JA det kan de fornemme.

Mine forældre har en Schæfertæve. Hun er meget på vagt om dagen når min far ikke er hjemme. Virkelig oppe på dupperne. Ikke som i en stresset hund, men hun er klart opmærksom. Når min far så kommer hjem er hun mindre på vagt.
    Da min far blev ramt af en blodprop og derfor blev indlagt i 2-3 dage var hun ekstra vagtsom. Det var ok at min mor, jeg og mine 3 søskende var der, men alle andre skulle bare daffe af.

• #2   5. mar 2014 Det er vist helt normalt. Vores er så godt nok mega vagtsom næsten hele tiden. smiley

• #3   5. mar 2014 Ja mine har altid være meget vagtsomme når jeg er alene om aftenen .Det er både godt og skidt ,fordi de høre jo alt og som du skriver fare de op og gør Og jeg bliver bange hver gang de gør det Så nogen gange tænker jeg kunne de ikke bare holde deres kæft smiley

• #4   5. mar 2014 Vaks er laangt mere opmærksom, når jeg er hjemme end når han er sammen med min mor alene, lol. Min mor siger tit, at han har ligget stille hele dagen, og så snart jeg træder ind af døren, så gør han af næsten alt der passerer udenfor huset. (Vi er flyttet for små 3 måneder siden, så han skal stadig vænne sig til det)
    - Det er lidt sjovt, synes jeg.

• #5   5. mar 2014 Jeg er helt sikker på at hver gang hun gøer, skræmmer hun månen væk smiley Hun føler sig helt sikker som en værre karl, når hun er ved siden af dig smiley Har hun ikke set sig selv i spejlet, når hun ser mest farlig ud......Prøv det det giver bare masser af selvtillid smiley smiley

Kommentér på:
Vagthunden BanDana

Annonce