{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
733 visninger | Oprettet:

Kender I det? Skøre kræ! {{forumTopicSubject}}

Ja, overskriften siger vel lidt sig selv smiley

Mit lille kræ af en "kamphund" (min mands "kælenavn" for vores Gårdhund) har, som alle andre dyr, nogle underlige tendenser o.o

F.eks. elsker han at ligge på ryggen, når han sover, og oftest lægger han sig hen i min mands seng, i løbet af dagen, eftersom den er ledig! Dér lægger han sig så til rette, og beslutter sig pludselig for at skulle om på ryggen, hvilket han prøver... Uden held! Blot for derefter at sende mig et forurettet blik, selvom jeg slet ikke kan nå ham, fra hvor jeg sidder o.o

Et andet eksempel, inkluderer også den hund, han til daglig bor sammen med. (Vi må kun have ham i weekenderne, ifølge vores lejekontrakt, og aftale med udlejer >.<)
Hver søndag aften, når Morgan kommer hjem til Mitch (Engelsk Springer Spaniel) hænger knægten sig i et af de dejlige hængeører, på Mitch! Enten det, eller sætter sig i haserne på ham o.o
Det gør tydeligvis ikke ondt, og det er let at se, at Morgan kun leger, men det sjove er at Mitch blot er ligeglad! Han vader bare hen til os og skal klappes, mens Morgan ivrigt prøver at få opmærksomhed, ud af den 5-årige han xD

Jeg vil lige nævne, at vi pt bor i en etværelses lejlighed, indtil vi finder et andet sted, hvor der både er plads til hund og kommende baby (termin i August) så der er ingen sofaer, men blot to senge stillet op som en hjørnesofa, kinda ^^

Er der andre, der vil dele nogle underlige ting, der måske endda ikke er til at forstå heller? ^^

- Julie

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Kender I det? Skøre kræ!

Annonce