{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.017 visninger | Oprettet:

Lukullus våd foder {{forumTopicSubject}}

Jeg vil gerne variere Bella's tørfoder (Olivers) med lidt vådfoder. Syntes det er lidt svært at finde ud af hvad der er godt og ikke så godt. Har bestilt Lukullus fra Zoo plus. Nu tænker jeg så om det er godt nok? 24 dåser a 400 gr for 250 kr lyder bare billigt. Nogen der har prøvet dette foder?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lukullus våd foder
  • #1   10. mar 2014 Vi har brugt det gennem flere år, skifter lidt mellem Lukullus' forskellige varianter, Bozita's, Rocco's og så Best Meat fra MaxiZoo.
    Jeg går efter højt kødindhold i ordentlig kvalitet, ingen korn men evt. grøntsager og ingen konserveringsmidler og kunstige tilsætningsstoffer.


  • #2   10. mar 2014 Så længe at det kun er en spiseske eller tilsvarende man bruger for at peppe måltidet op, ville jeg ikke være bekymret for at bruge noget vådfoder. Du kan evt og putte lidt vand i så der ikke skal bruges så meget.

    Prisen siger ikke så meget, man skal kigge på indholdsfortegnelsen.


  • #4   10. mar 2014 jeg har også brugt det og været godt tilfreds.

  • #8   10. mar 2014 Jeg har selv brugt Lukkulus og gør det ikke mere, det røg lige igennem systemet = hunden sked 8 gange om dagen. 2 gange om natten måtte jeg gå ned, for at hun kunne komme ud. Hun fik Wolfsblut tørfoder samme tid som Lukkulus vådfoder. Søgte råd hos barf-forhandlerne samt dyrlæger fordi hun sked så meget. Rocco ryger også lige igennem..
    Til gengæld er Bozita virkelig godt, og det optager hun en hel del mere af! smiley


  • #10   10. mar 2014 Den fik vådfoder blandet i maden da vi fik den, da den intet vil spise og det var det eneste vi kunne se var løsningen lige der smiley

    Min mors hund (Cleo) bliver fodret på ren vådfoder, den trives nemlig ikke på tørfoder


  • #11   10. mar 2014 Pia, det er nu 65-66 % kød der er i de fire varianter af Lukullus, jeg har stående. Men det skal ikke skille os.... smiley selvfølgelig er der andre mærker med større kødindhold, men jeg synes stadig Lukullus er ok.


Kommentér på:
Lukullus våd foder

Annonce