{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  essentials ( stamina ) - indhold og sammenligning med andet foder
  • #2   16. mar 2014 Fordi jeg søger noget andet end det foder smiley
    Jeg nemlig få en masse andre slags meget billigere igemmen nogle bekendte, men det kan man ikke med essentials:-)

• #3   16. mar 2014 Ikke for at være negativ, men jeg kan ikke forstå, at så frygtelig mange mennesker ikke kan få hundefoderet billig nok.

Hvorfor er det sådan ?

Pris og kvalitet hænger altså sammen, og hvis man elsker sin hund og kun vil den det bedste hvorfor vil man så ikke betale prisen for et ordentlgt foder. ?

Hvis nu det var et barn man havde, ville man så også kun betale et minimum for maden ? Og hvad med folkene selv, spiser de også kun det billigste af det billige ?

Som sagt, det er ikke for at være negativ, men jeg kunne virkelig godt tænke mig at vide, hvorfor så mange mennesker ikke vil betale prisen for et odentlgt foder til et dyr de siger at de elsker ?

• #4   16. mar 2014 Og du mener ikke ikke essentials er kvalitet nok eller hvad?? det er jo netop derfor jeg spørg til mærker der ligner - kød koster penge , derfor er der nok ikke billigt super marked foder jeg er ude efter vel...
    åh gud da..

• #5   16. mar 2014 Og jeg søger jo ikke efter billigt foder - blot mærker der ligner. De må være dobbelt så dyre hvis det er, jeg kan blot få de fleste mærker langt billigere - det kan man ikke med essentials.

• #6   16. mar 2014 Kingsmoor Pure, Acana's kornfrie varianter f.eks. Ranchland.

• #7   16. mar 2014 Nu ved jeg det ikke med 100% sikkerhed, men jeg synes jeg har hørt at Olivers og essentials er næsten det samme. Har aldrig selv tjekket det, da jeg er super glad for Olivers. smiley

• #8   16. mar 2014 tak for svar smiley

Han var på Olivers inden essentials, og det var altså ikke så godt smiley
    Han fik en mat pels og han havde ikke helt samme ædelyst, og han er ret småtspisende i forvejen smiley

• #9   16. mar 2014 Olivens er vist ikke hvad det var i gl. dage......

• #10   16. mar 2014 Jeg har lige prøver at kigge på Olivers kornfrie varianter - der er 26 - 27 % kød i! under det halve af Essentials'.
    Jeg er egentlig skuffet, troede at de gjorde det bedre....

• #11   16. mar 2014 Jeg kan heller ikke anbefale Olivers eller WB... Essentials vil min hund ikke æde.... Hun er ekstrem småtspisende. Hun får lige nu Sam's field 4300 power, og må sige jeg er blevet utrolig positiv overrasket! Hendes pels er skide lækker, ingen dårlig ånde eller tænder, "god" og normal afføring - kan anbefale at du i det mindste bare tager et smut forbi hjemmesiden... Der findes en kornfri variant, selvom de alle egentlig burde hede kornfrie, da de kun bruger majs, hvilket i teorien ikke er korn smiley

• #12   16. mar 2014 umiddelbart kan jeg kun se det er 4300 der passer til min vaps. Han er en border collie og har svært ved at holde vægten når råprotein, fedt osv er lavt.. og kan se den ligger nogenlunde tæt på essentials smiley

• #13   16. mar 2014 Farmina teambreeder og det er super billigt i forhold til at det er kvalitetsmad. til gengæld skal du mindst købe 3 sække så vidt jeg husker smiley

• #14   16. mar 2014 der er bare ikke rigtig nogle forhandlere i mit område..

• #15   16. mar 2014 Og så indeholder det meget kød så vidt jeg orinteret

• #16   17. mar 2014 Aiko, Er du helt sikker på essential ikke giver rabat?

• #17   17. mar 2014 vi køre på Essential
    og vi blevet rigtig glade for det.. de spiser mere nu end de gjorde af tast of the wild,
    eneste minus er de laver stort 2-3 gange daglig nu..

• #18   17. mar 2014 Det har ikke noget med essentials at gøre. De giver lidt rabat når man køber flere sække. det er den måde de forhandler det på , som gør jeg ikke kan få det billigere igemmen min bekendt som jeg gerne vil købe foder af smiley

• #19   17. mar 2014 Men de kører da også rabatter til erhverv og opdrættere?

• #20   17. mar 2014 Jeg har fanget den Aiko, tror du skulle have oplyst hvilke mærker, din bekendt forhandler/har, det havde nok været nemmere.

Jeg køber på en lign. måde som du vil - bare i en foderindkøbsordning, hvor der er er nogle bestemte mærker til rådighed, heriblandt heldigvis Essentials. Vi får på den måde væsentlig mere end den almindelige rabat.... smiley

• #21   17. mar 2014 Hvordan det Kirsten, hvis jeg må spørge?

• #22   17. mar 2014 Det er ikke til at skrive, da hun kan få alt andet end essentials stortset smiley

• #23   17. mar 2014 Belinda, simpelthen ved at være så mange, der køber ind sammen, at vi får mange paller foder hjem på en gang. Så bliver mængderabatten temmelig stor, ikke bare som hvis man køber 10 - 20 sække.

• #24   17. mar 2014 Kirsten: Hold da ferie, der skal så også meget til. smiley

• #25   18. mar 2014 Det skal der også, ikke mindst et sted, hvor der er plads til at modtage det. Og vi bestiller kun hjem 3-4 gange om året, så man tager også en god portion, så lidt planlægning skal der også til. Men med tre store bamser, som jeg gerne vil fodre ordentlig, så er foderregningen ikke helt lille, og så er det rart med en god besparelse.
    Heldigvis er der andre med samme holdning, og en energisk drivkraft bag som organisator, så vi har en god forening. smiley

• #26   18. mar 2014 Det jo super når man kan finde ud af det på den måde. smiley

Kommentér på:
essentials ( stamina ) - indhold og sammenligning med andet foder

Annonce