Adfærdsbehandler, kan i anbefale nogen? {{forumTopicSubject}}
Hej alle
Jeg har virkelig brug for hjælp.
Jeg har 2 små hunde.
Poms 3 år pige og Yorkie 2 år, han, kastreret.
Vores problem er at de gør af andre hunde når vi møder dem. Det er så voldsomt og de gå virkelig amok. De trækker og gør og piver....
Min poms er kærlig og jeg er sikker på at hun bare vil hilse på andre hunde. Men jeg har oplevet at Pepsi ( Yorkie) har forsøgt at sætte en hund på plads, selv om hunden var meget rolig. Jeg blev utrolig overrasket og det kom virkelig bag på mig.
De hilser næsten aldrig på andre hunde da folk altid gå den anden vej når de hører vores små lorte vovse
De er virkelig blevet slemt.
Derudover så gør de når nogen gå forbi vores have. Vores naboer hader os lidt, kan ikke forestille mig andet
Jeg ved ikke hvordan jeg skal træne dem selv men vi har virkelig brug for hjælp.
Jeg har forsøgt at distrahere dem med godbidder - det er de ligeglade med.
jun 2011
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 37 Svar: 428
jan 2008
Følger: 18 Følgere: 8 Hunde: 4 Emner: 30 Svar: 638
Der er nemlig ikke noget der er mere irreterende en naboéns hunde hunde der står og gør i haven, Her er det Naboens gravhund der er ulidelig året rundt, når så samtaler med naboen ikke hjælper, bliver man godt nok hurtigt gråhåret, så fedt at du vil gøre noget ved det.
jan 2006
Følgere: 87 Hunde: 5 Annoncer: 1 Emner: 367 Svar: 14.850
Her www.hundeskole.dk
Ring til hende og få en snak
jun 2011
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 37 Svar: 428
Ja det er meget belastende både for os, hundende og de mennesker vi møder.
jeg har snakket med vores naboer og de klager ikke til mig. men jeg hørte vores første nabo sige "lorte dyr", hun vidste ikke at jeg var i haven.
Vi har prøvet det med lang line. det virker ikke. Cherie,vores pige, gør selv om hun har line på og blivet taget ind.
Det er virkelig synd for dem da jeg ikke føler de nyder at være ude.
Vil lige sige at Cherie har oplevet vores anden hund blive overfaldt, bidt i hovedet og døde. Vi havde hende i kun 2 uger på det tidspunkt.
Dette betyder at jeg selv er lidt nervøs når vi møder andre hunde for jeg ved ikke hvad de kan "finde på".
Men de gør uanset om jeg er med på gå tur eller ej.
aug 2012
Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 86 Svar: 3.819
Fedt at du gør noget ved det
Adfærdsbehandler, kan i anbefale nogen?