{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
683 visninger | Oprettet:

dyrelæge {{forumTopicSubject}}

Der var nogle her inde der havde været oppe hos dyrelægen på Mors og blive HD og AD foto ,kan de fortælle mig om hun kan måle ud på de foto hun tager og sige om hunden kommer ud med HD A og AD da jeg har hørt der er en dyrelæge oppe nord på der kan det så vi var nogle stk der ville høre om hun også kan det


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dyrelæge
  • #1   21. mar 2014 På Mors giver de et bud - dvs. uden bogstav - for det må de ikke sige noget om.
    Til Nanna sagde de fx "Det ser godt ud. Den ene hofteknogle ser dog en lille bitte smule pænere ud end den anden".
    Nanna fik A på begge hofter, så den lille forskel var åbenbart ikke nok til ændring til status B.

    Albuerne var perfekte. Status blev 0.

    De virker yderst kompetente inden for området.


  • #2   21. mar 2014 Marlene det er også det jeg har hørt fra andre ,kom til at tale med en anden opdrætter i går hun fortalte at hindes Dyrelæge havde lært at måle det ud over på DKK for det skulle havde været lagt ud til nogle dyrelæger inden det kom ind på landbohøjskolen ,hvor det er nu derfor var vi nogle stykker der gerne ville høre om hun også gjorde det ,de må gerne sige hvad de mener også med bukstav så skal de bare under rette DKK hvad de har sagt


  • #3   21. mar 2014 Det er utroligt uprofessionelt hvis en dyrlæge måler og udtaler sig om nøjagtig status. Det er jo DKK's opgave.

Kommentér på:
dyrelæge

Annonce