Hunde race :-) {{forumTopicSubject}}
Halløj
Jeg skal til og flytte i lejlighed, jeg vil rigtig gerne finde en hunde race som matcher mine krav.
da jeg flytter i lejlighed kan jeg ikke holde tanke ud om at jeg skal hjem til en tom lejlighed hver dag….
jeg er studerende så får senest fri 15.15 i hver dagen, så den skal kunne lide sit eget selskab og ikke irritere naboerne
Jeg er heste pige, så den vil komme med ud på gården nogle gange om ugen.
Jeg har en "sted" mor som har hunde kennel, men slædehunde. så der er masser af aktivitet omkring den.
men den skal alligevel kunne holde nogle slap af dagen, hvor vi hygger og den er nogle timer alene hjemme.
hvad tænker i af race til mig?
det skal helst være en lille hund
nov 2006
Følger: 52 Følgere: 53 Hunde: 7 Emner: 184 Svar: 9.208
maj 2004
Følger: 9 Følgere: 14 Hunde: 5 Emner: 78 Svar: 2.549
Hvad vil du gerne bruge den til - noget bestemt træning, bestemt type motion?
Hvor stor må den være og hvilken 'type' tænker du - pleasende, selvstændig osv.?
mar 2009
Følger: 67 Følgere: 135 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 161 Svar: 12.820
Husk også, at mange små hunde har frygteligt meget lyd og derfor ikke er oplagte til lejlighed. Man skal i hvert fald have styr på at aflære gøen i hvalpetiden.
God racejagt.
okt 2006
Følger: 58 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 13.866
aug 2013
Følger: 8 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 50 Svar: 979
Måske en Boston terrier?
mar 2014
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 60
Men jeg undrer mig også af og til over, at folk foreslår racer, der er kendt for mange sygdomme. Mon ikke man går ud fra, at en evt. køber selv sætter sig ind i sygdomsrisiko og så vælger race/opdrætter ud fra det? Det håber jeg så, at man som køber gør...
mar 2014
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 60
Stine, hvilke racer har du tænkt på, hvis nogle?
Hunde race :-)