{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
948 visninger | Oprettet:

Kæledyr på Krykker {{forumTopicSubject}}

Ved ikke om den har været postet herinde før.. Men faldt over den på DR og måtte dele den..

Man kan snakke om det er etisk/moralsk rigtigt/forkert, men er ret fascineret over den teknologi der har nået dyrene smiley

http://www.dr.dk/tv/se/bionic-vet/bionic-vet-1#!/28:40

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kæledyr på Krykker
  • #1   23. mar 2014 Ja jeg så det i tv det er helt fantastisk hvad man kan udrette Men efter min mening skulle mine dyr ikke igennem så omfattende orperationer smiley

• #2   23. mar 2014 Det er godt nok spændende, synes jeg!

• #3   23. mar 2014 Det er fantastisk hvad man kan lave i dag..
    Men, som Inger siger, havde det været mine dyr, havde jeg nok ikke valgt så kompliceret og omfattende en operation..
    Og det er nok både med hensyn til økonomi, og så skal man huske at tænke, om man gør det for en selv, eller om man gør det for dyret..

• #4   23. mar 2014 Helt enig! Syntes det er meget spændende, og fantastisk hvad man kan...
    Selvom jeg nok selv, havde valgt at aflive, må jeg indrømme jeg er ret imponeret over resultatet med katten!

• Sofie
    Sofie Tilmeldt:
    sep 2013

Emner: 14 Svar: 105
    #5   23. mar 2014 Det er ret utroligt! smiley

Men jeg ville ikke lade mine dyr gå igennem så stor en operation. Specielt ikke en kat!.

• #7   23. mar 2014 Ja.. Spændende er det..

Hvis jeg tog Tasso (som fylder 11) som eksempel, så havde jeg nok ikke lade ham gå igennem så store indgreb.. Pengene kan altid findes, men man må også tænke etisk..

Men så vidt jeg forstod er det en programserie, så glæder mig da til at se de næste afsnit.. smiley

• #9   24. mar 2014 Jeg ville ikke gøre det ved katten, fx.
    Synes den går super unaturligt med sine nye poter. Altså... den går jo på dens ankel, ikke dens poter. Den mangler det der lille stykke fra dens hase til dens pote.

Men altså... Hvis det kan redde den der lab, eller hvad det nu var for en hund, at få sådan noget i foden et par uger, for så at få det ud og igen leve et fantastisk liv, så ser jeg ikke helt problemet.

Jeg ville nok ikke selv gøre det, men... Det er så svært med dyr, for de kan jo ikke tale. Man er nødt til at vælge for dem...

Kommentér på:
Kæledyr på Krykker

Annonce