784 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

k m
k m
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 18

Ang. Hvalp Ang. Hvalp

Hej jeg har en hvalp på 10 uger, som er en labrador blanding med border colli og spanies.
Hun får nogle perioder hvor hun bliver meget aggresiv og spriger op og hvilke ser "ond" ud. Har prøvet at sige "nej" bestemt og højt, men det gejler den mere op. Har hørt at det skulle hjælpe at tage fat i nakke skindet og smide den ud i en gang, og lade den være der ca. 5 min. og der piver den meget og er rolig når den bliver lukke ind igen. Er det rigtigt hvad jeg gør? Har du et godt råd? Skriv endelig hvis du har andre råd vedr. hunde hvalpe træning. På forhånd tak.

Dramatiske optagelser fangede øjeblikket, hvor en hval kolliderede med en lille båd i Barnegat Bay, New Jersey, den 2. august. Sammenstødet fik båden til at vælte og kastede en kvinde i vandet. Det blev senere bekræftet, at en vågehval døde som følge af kollisionen nær kysten. Der er ikke rapporteret om andre tilskadekomne.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Træfældning 6.500 kr.
  • Fjerne bunddække, primært efeu 2.502 kr.
  • Sætte rullegardiner op 1.000 kr.
  • Hænge 4 billeder op på betonmur 300 kr.
  • Tilslutning af vaskemaskin 830 kr.
  • Spots på badeværelse virker ikke 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang. Hvalp
  • k m
    k m Tilmeldt:
    aug 2006

#1   24. aug 2006 hvilke=virkelig

• #2   24. aug 2006 Nej det er det absolut ikke efter min mening.

I min verden tager man den ikke i nakkeskindet, og man smider den heller ikke ud i en gang.

Man ignorer den, og roser når den er rolig

• k m
    k m Tilmeldt:
    aug 2006

#3   24. aug 2006 OK

• k m
    k m Tilmeldt:
    aug 2006

#4   24. aug 2006 KIsser - Du skriver at det at tage i nakke skindet er negativt, kan ikke rigtig se hvordan du kan have den mening og stadig give din hun et kvæler halsbånd. For sådan et er jo ren dyreplageri

• #5   24. aug 2006 KM hvorfor har du ikke oprettet din hund, så vi kan se den.

der er mange måder at opdrage hund på, men ja jeg ville heller ikke tage en hvalp i nakken og smide den ud. men ja jeg kunne godt finde på at sætte den på plads ved at tage den i nakken, når den er blevet det ældre og faldet til i dens nye omgivelser. Sådan gør hundene jo også ved hinanden :O)

• #6   24. aug 2006 MGP. Da min tæve havde hvalpe tog hun dem i nakken for at sætte dem på plads. HUn bed selvfølgelig ikke men markerede.

• #7   24. aug 2006 MGP- det har min bulldog ved bullmastifferne, begge to... Men det er nok den eneste måde hun kan sætte sig i respekt, hun er jo en lille lort i forhold til dem... Men jeg så osse hendes moder gøre det da jeg besøgte hende som 5 ugers, skyndte mig osse at ''redde'' hende.

• #8   24. aug 2006 Mette . he he ja man kan vel godt forstå moderen til hvalpe . prøv at tænk at have f.eks 9 vildbasser og skal holde styr på. De gør det jo ikke fordi de er ondskabsfulde med for at opdrage dem. Jeg havde dog en hvalp hun var særligt efter. Men den var sgu også en strid banan. Hende der købte den ringede og fortalte at den bare knurrede af hende hvis hun trak den væk fra noget den ikke måtte. HUn er erfaren rottweiler ejer så den fik lige lov til at falde til og så havde hun da også fat i den - med måde selvfølgelig :O)

• #9   24. aug 2006 ja, det er sku mange labaner på en gang ;O))

• #10   24. aug 2006 ja det er sgu godt vi ikke får så mange på en gang. Sikke da en ballade der kunne blive :O)

• #11   24. aug 2006 hehe ja føj

• #12   24. aug 2006 Stop virkede bedre end nej på Maj.. Prøv det.. Ellers så "brum" med stemmen mens du siger det.. smiley

• #13   27. aug 2006 Brum med stemmen mens man siger stop/nej.. Det gad jeg sgu godt høre Anna.. hehe.. smiley Det vil sige sådan lige spøgelseagtigt, eller hvad? Skal lige være sikker på hvad du mener med "brumme" og så prøve det på Bella smiley

Kommentér på:
Ang. Hvalp

Annonce