715 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Hundefoder Hundefoder

Hej alle,

D. 11/04-14 er jeg så heldig at få min første hvalp - en japansk spids.

Han skal jo have noget mad smiley

Jeg er interesseret i, at give ham ordenligt foder, men til en rimeligt pris. Jeg tænker, at det kunne være smart at købe foder i store sække (flere kg af gangen).
Det skal siges, at jeg er studerende.

Herhjemme har vi altid haft katte, som har fået mad fra Hills. Det har vi altid være tilfredse med - ligeledes kattene.

Dog vil jeg høre, om der er andre mærker/produkter mv. som I kan anbefale?
Som nævnt tidligere må det meget gerne være ok i prisklassen, men samtidig også give hunden det den skal have - kvalitetsmæssigt.

Glæder mig til at høre fra jer.

Mvh smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Forhave + have 1.500 kr.
  • Klipning af hæk 2.000 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Græsslåning 350 kr.
  • Hjælp til fjernelse af ukrudt i forhaven 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundefoder
  • #1   3. apr 2014 Når du kigger på priser, så husk også at kigge på hvor meget hunden skal have, det kan ændre priserne meget ifht. hinanden.

Vi bruger GourMix fra VetCur, fordi det er så naturligt som muligt i et tørfodder som samtidig dækker alle behov. Det er ikke det billigste til gengæld kan en hund på ca. 30 kg. nøjes med 8 kg. pr. måned og vores allergihund kan tåle det.

http://www.adogdream.dk/vetcur-hund-gourmix

• #2   3. apr 2014 Ja jeg brugte Arion lam og ris til mine da de var hvalpe
    Nu hvor de er voksne får de Arion laks og ris De elsker det Jeg giver 480 kr for 15 kg og så er hver 7 sæk gratis smiley

• #3   3. apr 2014 Jeg kan anbefale taste of the wild, wolfsblut smiley

• #4   3. apr 2014 Vi bruger Royal Canin x-small junior. Det har fungeret rigtig godt til vores pomeranian hvalp og vores dyrlæge siger også at det er rigtig godt foder smiley