En bizar politihændelse i Lubbock, Texas: To mænd blev standset af ridende betjente, da en af betjentene formentlig for sjov bemærkede, at hans hest kunne lugte narkotika. Øjeblikkeligt satte den ene mistænkte i løb.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af opvaskemaskine 450 kr.
  • Utæt afløb ved køkkenvask 1.000 kr.
  • Opsætning af håndvask på badeværelse 2.000 kr.
  • Vinduespolering for 6 vinduer 600 kr.
  • Ikea skab 680 kr.
  • Tørretumbleren tørre ikke tøjet optimalt. 560 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vanrøgt af beslaglagte hunde - endnu engang
  • #1   14. apr 2014 Sådan noget er bare ikke i orden!

De kunne f******* godt behandle dyrene ordentligt!!

• #2   14. apr 2014 Fair Dog synes politiet helt skulle lade være med at internere hundene, og i stedet bruge strakspåbud om mundkurv og snor - eventuelt kombineret med at straffe hundeejeren, hvis hunden 'forsvinder' før sagen er afsluttet.

Det kan jo ikke lade sig gøre. Selv fra internater forsvinder hundene jo. Hvor stor chance er der så for at de ikke forsvinder, når de bliver hjemme hos ejer?

Men ja, selvfølgelig skal hundene have det godt mens sagen køre.

• #3   14. apr 2014 Hvordan kan man tage stilling uden kildekritik?

• #4   14. apr 2014 De hunde der bliver fjernet og sat i internater i månedes vis skal sku ha det godt hundene kan jo ikke gøre for det Det er simpelthen noget svineri Hellere aflives med det samme end ende på sådan en måde Svin smiley

• #5   14. apr 2014 Det er jo ikke første gang man hører at politiet bruger internater der ikke har ordentlige forhold. Jeg forstår ikke at der ikke er flere krav til de steder politiet benytter. Hvis jeg selv sætter hunden i pension eller på internat, kan jeg jo fravælge steder jeg ikke finder ok. Men når politiet tager hunden har man ikke selv indflydelse på hvor de anbringes, så skal politiet sgu sørge for kun at bruge ordentlige steder.

Husker da osse sagen i vinters med hønsehunden der tilbragte uger på et internat hvor man kun gav minimum af foder med begrundelsen " den skal nok alligevel aflives, så vi ved jo ikke om vi får det ind igen"
    - den var så ikke fjernet af politiet, men var stukket af og politiet anbragte den så.på et internat de ofte havde brugt før (gad vide hvor mange hunde har lidt på det sted?)

• #6   14. apr 2014 Calle- der skulle nok være hunde der så forsvandt, men så foreslår FD jo at ejer kan straffes for det.
    Jeg synes ikke det er en god plan, men at hunden kan forsvinde har man altså taget højde for.

Jeg så langt hellere at man førte en hel del strengere kontrol med de internater der bruges

• #7   14. apr 2014 Det syndes jeg sådan set stadig de skulle kunne. Også i de tilfælde hvor ejer beviseligt er involveret i hunde napninger fra internater.
    Desuden vil de fleste jo nok være ligeglade med en bøde på et par tusinde. Tænk på hvor meget de skal af med i dag blot for opbevaringen.

Kommentér på:
Vanrøgt af beslaglagte hunde - endnu engang

Annonce