{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fransk bullbog Hvalpe foder
  • #1   15. apr 2014 Du skal huske at få noget foder med fra opdrætter Jeg har sat mine på voksen foder når de var ca 1 år smiley

• Jomiha
    Jomiha Tilmeldt:
    mar 2014

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 60
    #2   15. apr 2014 Uh, der er jo rigtig mange forskellige fodermærker og -måder! Få en sæk med fra opdrætter og brug det - eller brug det eventuelt til at skifte hvalpen over på det nye foder, du vælger.

Vores hvalp er fodret med opdrætters mærke til ca 7 måneder, hvor vi så købte noget andet (hvalpe)foder og blandede i. Voksenfoder er fra omkring 1 år.

• #4   15. apr 2014 sørg i det mindste for at det er kornfrit. Jeg bruger selv Taste of the Wild, og har været meget glad for det. Men der er jo både Acana og Wolfsblut også som er kvalitetsfoder
    Ja ca 1 år, skifter man til voksenfoder

• #5   15. apr 2014 Få lidt foder med fra opdrætter til at fodre med i starten, når det så er ved at være brugt op blander du en lille smule i af det foder du vil køre over på, og så i løbet af en uge blander du mere af det nye i, og når der er gået en uges tid kan du give fuldt af det du er skiftet over til. Det har ihvertfald fungeret godt for Muffi smiley

Mht. fodermærker har Muffi kørt på Olivers kornfrie udgave som hvalp, og er som 10 måneder kørte han over på Essentials voksenfoder. Det har ihvertfald fungeret fint. Bare husk den overgang med at blande når du skifter smiley

Kommentér på:
Fransk bullbog Hvalpe foder

Annonce