Hjælp! udspilet mave!? Hjælp! udspilet mave!?
Hej alle hunde-elsker.
Min søster har to mopser, de har ikke været adskilt siden den sidste blev født, men min søster og jeg gik med på et lille forsøg om at skille dem af så vi kunne finde ud af hvad den ene fejlede, dette resulterede til at den stakkels mops jeg fik, dagen efter var helt ked af det, hun vil hverken drikke, gå ture, ligge ned eller sige hej som hun plejer, hun sidder bare og grynter unormalt højt og kigger rundt, også indimellem ruster hun.
Vi troede hun bare skulle tisse så vi gik en lille tur, eller mere træk en tur hun ville bare ikke med af en eller anden grund...
Min søster mærkede på hendes mave og hun var helt hård!!
Vi kiggede nærmere også kunne vi se den var helt udspilet!!
I går da vi sat forsøget igang var der ingeting hun havde det fint, men hun drak godt nok meget vand... også fik hun en ordenlig lang løbe tur ude på en mark.
Men natten til idag har hun virket så mærkelig...
Hvad kan der været sket?
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 5.572
Der ud over vil jeg da sige som krumme, Kontakt en dyrlæge,
Man kan ikke hjælpe en hund gennem en pc skærm selvom man selv har eller har haft en hund med udspillet mave hvilket jeg f.eks. har pt. men det er måske pga cancer, så at spørge herinde er som at slå op i en bog om sygdomme.
For øvrigt, når man skiller 2 kuldsøskende så vil de savne hinanden, jeg er selv i tvivl om , om jeg skal aflive kuldsøsteren til hende der er syg da hun slet ikke kan klare sig uden sin søster, for så stopper hun med at spise og vil ikke ud og gå osv.
Så hvad med at sæt dem sammen igen og se hvad der sker, hunde savner deres flok medlemmer og sørger ligesom os.
dec 2007
jul 2009
Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 881
jul 2013
Følger: 3 Følgere: 1 Hunde: 1 Svar: 24
dec 2007
Men self. alt skal ske "en første gang"
Hjælp! udspilet mave!?