{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.222 visninger | Oprettet:

Hilda  S
Hilda S
Tilmeldt:
17. apr 2014
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9

afrevet vildtklo {{forumTopicSubject}}

Hej i forum smiley

I søndags var min kære lille dansk svensk gårdhund uheldig at rive sin vildtklo på højre forben næsten af. Det blødte meget og så slemt ud, så kørte straks til dyrlægen. Han fik noget bedøvelse og dyrlægen klippede kloen af næsten helt inde og måtte brænde den for at den holdt op med at bløde. I dag ser den lidt hævet ud og han slikker hele tiden på den, men træder godt nok ned på benet. Jeg synes det ser ud til der er en smule væskeansamling.

Er der nogen som har prøvet lignende?
Er det normalt med væskeansamling når den er blevet brændt?
Går det væk af sig selv?

Ser frem til at høre fra jer smiley

Mvh
Hilda


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  afrevet vildtklo
  • Ulla N
    Ulla N Tilmeldt:
    sep 2013

    Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 103
    #1   17. apr 2014 Der kan jo gå infektion i så ville ringe til dyrlægen for en sikkerheds skyld.

  • #2   17. apr 2014 Får hunden antibiotika?
    Bliver det vasket?


  • Hilda  S
    Hilda S Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
    #3   17. apr 2014 Nej, han får ikke antibiotika. Jeg har ikke vasket det, fordi jeg ikke kan komme til det, fordi den er øm og jeg kan ikke holde ham. Ud fra hvad jeg kan se på min dyrlægeregning fra søndag har han kun fået bedøvelse og ikke antibiotika.

  • #4   17. apr 2014 Vores hund rev en negl af på bagpoten for godt og vel en uge siden.

    Det blødte til at starte med, men holdt heldigvis selv op. Vi har vasket det hver aften i Dermastel-shampoo og nu vokser neglen ligeså fint ud over. Ingen hævelse, ingen ømhed.

    Jeg ville i din situation mistænke noget infektion i klovolden. Det kan godt være lidt besværligt, så jeg ville få en dyrlæge til at kigge på det.


  • #5   17. apr 2014 Min har revet den lidt løs, så lidt at det ikke blødte. Derfor opdagede vi det ikke, før vi observerede at han slikkede og slikkede på det, og det var hævet. Der var infektion i det, så afsted til dyrlægen vi kom. Vi skulle komme dagen efter fastende, for han skulle i fuld narkose. For den skulle fjernes helt... Så jeg ville tage til dyrlægen.

  • Hilda  S
    Hilda S Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
    #6   17. apr 2014 Jeg har lige kontaktet dyrlægen nu og han skal lige se på den igen.
    Det er nok det bedste smiley

    Tak for de hurtige svar smiley


Kommentér på:
afrevet vildtklo

Annonce