856 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

ØV Codan ØV Codan

Her gik jeg ellers og var så glad for vores forsikringer på Milo.. Men så kommer brev i onsdags - præmien er hævet fra 1781 kr. til 3098 kr. Det er sku næsten 100% stigning. Jøsses mand. Jeg blev så gal at jeg ringede og sagde den op med det samme, pr. 1. juni.

Måske burde jeg liiige have ventet til jeg havde fundet en ny smiley

Milo er jo fyldt 4 år, bliver snart 5 år, og jeg aner slet ikke om andre vil have ham når han klør sig. Der er jo ingen diagnose, men det gør det nok ikke bedre.

Men jeg prøver at ringe til Agria og Dyrekassen efter påske. Så må vi se. Men øv. Jeg var ellers så glad for Codan. Men sku ikke til den pris - medmindre det er eneste mulighed.

SUK.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklip + køre afklip på lossepladsen 2.000 kr.
  • Fjernelse af ukrudt på fortov 700 kr.
  • install a few ikea items 550 kr.
  • Fjerneukrudt/ stort bed. 2.000 kr.
  • Toilet der løbet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ØV Codan
  • #1   17. apr 2014 Altså Agria tog min gamle tøs ind (med visse forbehold) til sygeforsikring som 12 årig.
    Så min ikke de også vil tage din? smiley

• #3   17. apr 2014 Hold da op, det var da også en sindssyg prisstigning... Jeg giver knap 1500 pr snude hos Alm brand for lovpligtigt ansvar, udvidet ansvar og sygesikring.

Men synes måske kun de laver sygesikring på nye hunde op til 4 år? Er ikke sikker... Men de dækker ihvertfald hele livet. Og jeg har aldrig haft problemer med dem

• #4   17. apr 2014 Totalt.
    "udgifterne er steget" ja min bare... det er den eneste forsikring vi har det, og så meget har vi altså heller ikke brugt den, så jeg tror bare ikke de gider have os.

• #5   17. apr 2014 Anna, jeg har bare hørt SÅ meget dårligt om alm. brand, så det tør jeg slet ikke. Tænk hvis de ikke vil dække pludselig smiley
    Men vi har måske også været "forklæet" ved Codan. De har dækket alt uden noget. Men det bør den vel også.. sådan inden for alm. sygdom og pludselige skader..

• #6   17. apr 2014 Agria tager hunde ind uanset alder, så skal man bare have lavet sådan en erklæring ved dyrlægen, og så tror jeg at der evt. kommer forbehold, hvis de nu VED der er et eller andet ved hunden.

• #7   17. apr 2014 Hmmm... Mine er 6 og 3 - har aldrig haft problemer med dem... De har dækket alt jeg sendte ind... Røntgen, analkirtelbetændelse, vagtdyrlæger osv....

• #8   17. apr 2014 Codan er nogle kegler. Vi købte engang en bil og forhandleren sendte papirerne ind til Codan, selvom det ikke var det forsikringsselskab vi havde oplyst til ham. Vi fik en regning på 53.000 kr for et års kasko og ansvar smiley !!!! Vi ringede til Codan og forklarede at der var sket en fejl. De krævede at vi skulle betale for en måned. De gav sig dog tilsidst, da vi nægtede at betale.

Vi har den ene hund i Alm. Brand og den anden i Agria. Vi har ikke haft problemer med at få noget udbetalt.

• #9   17. apr 2014 Fordelen ved at skifte til Agria eller Dyrekassen er jo så at den er livslang. Godt nok dækker de kun 80%, men jeg vil heller give de 20% selv, og så vide han er dækket for livet.

• #10   17. apr 2014 Alm. Brand er også livslang.

• #11   17. apr 2014 Jo men jeg tør ikke tage alm. brand.. og alligevel vil jeg sidde mig og læse om den - just in case smiley

• #14   18. apr 2014 Tiko er forsikret hos dyrekassen danmark. Dem har jeg været mere end tilfreds med. Tiko er desværre lidt af en mandagshund, og vi har været et halvdyrt bekendtskab for dyrekassen trods TIko kun er knap 2. Men der har aldrig været noget med dem, de dækker bare og pengene går ind hurtigt. SÅ 10 ud af 10 stjerner til dyrekassen herfra smiley

• #15   18. apr 2014 ØV håber ikke min forsikring stigen så meget Jeg syntes egentlig det er noget svineri med så høj en stigning smiley

• #16   18. apr 2014 Kan også varmt anbefale dyrekassen !

Alm. brand, der ville jeg lige læse betingelserne godt igennem, for de skulle været lavet lidt om de sidste års tid

• #17   18. apr 2014 Jeg har Dyrekassen DK.

• #18   18. apr 2014 Min hund er også forsikret i Alm Brand, ansvar, udvidet ansvar og sygeforsikring til ca 1600 kr om året.
    Har brugt sygeforsikringen meget både til min forrige hund og nuværende - der har aldrig været problemer.
    Med hensyn til ansvarsforsikringen er der stor forskel på hvorledes de forskellige forsikringsselskaber dækker mht. løse hunde i hundeskov.
    Min hund og en anden hund røg i clinch uvist af hvilken årsag, tilfældigvis var min den største og stærkeste, både den anden hundeejer og jeg var enige om begge hunde var lige gode om det, hvilket medførte en tand var gået gennem huden på den anden.
    Det blev til et dyrlægebesøg.
    Da min hund var årsagen til skaden jfr. hundeloven iflg. Alm Brand dækkede de skaden, uanset forløbet ved ansvarsforsikringen.
    Det jeg vil sige med min beretning, er at jeg har erfaret i den forbindelse, at ikke alle forsikringsselskabers ansvarsforsikring selv den udvidede dækker ikke skader forvoldt af løse hunde i hundeskov.
    Tjek jeres forsikring, det er ikke sikkert, der står noget i policen (det gjorde det ikke i min), jeg kontaktede dem pr. telefon.

• #19   18. apr 2014 Lige en tilføjelse Alm Brand betalte modpartens selvrisiko + medicinudgifter da der var tegnet sygeforsikring på modpartens hund, så modparten ikke havde udgifter på dyrlægebesøget.
    Jeg havde selvfølgelig selv betalt hvis ikke.

• #21   19. apr 2014 Det vidste jeg ikke, men ja vi har alle vore forsikringer hos Alm Brand

Kommentér på:
ØV Codan

Annonce