Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pris på tysk pinscher
  • #2   21. apr 2014 Jeg synes du skal henvende dig til den fantastiske kennel vi har købt vores vidunderlige Tyske Pinscher fra, Kennel Cassis Heartbeat, de kan helt sikkert oplyse dig om pris og andre ting vedr. køb af Tysk Pinscher.

Hvorfor er dit valg faldet på TP? Ja jeg forstår dig jo godt, er bare nysgerrig...

• #3   21. apr 2014 Hej..
    Har du en hjemmeside adressen på den kennel??

• #4   21. apr 2014 Jeps, den er www.cassis-hb.dk
    Der er måske en Tysk Pinscher interesseret mere?

Det er virkelig en seriøs kennel, vi skal til kenneltræf i juni hvor der vil være 10-12 Tyske Pinschere samlet, jeg glæder mig SÅ meget smiley

• #5   21. apr 2014 Tusind tak... smiley

• #6   21. apr 2014 Mener min veninde gav 10-12 tusinde for hendes fra Sverige af

• #7   21. apr 2014 mange tak for alle svarene smiley
    Winnie, jeg har allerede en dværgpinscher hjemme ved mine forældre, og nu vil jeg gerne købe min egen, og jeg synes at en TP virker som sådan en dejlig hun smiley

• #8   8. maj 2014 Winnie B: Jeg ville sådan ønske, jeg kunne opspore nogle Tysk Pinschere i det nordjyske. Er det kun pinschere fra Cassies der er inviteret smiley

Vi gav 12.000 for vores i Sverige. Jeg kan varmt anbefale race, man skal bare vide havd man går ind til smiley

• #9   8. maj 2014 Rikke - ja det er kenneltræf for Heartbeat hundene, og jeg glæder mig helt vildt til det. Der er virkelig lagt op til en fantastisk dag.
    Men skønt at høre fra en Pinscher ejer, de er jo bare vidunderlige.

Hvor i Nordjylland bor du? Vi må da bare holde et allround Pinscher træf en gang smiley

• #10   9. maj 2014 Det er så skøn en race smiley Kan godt forstå du glæder dig til det.

Vi er bosat i Aalborg. Hvad med jer?

Kommentér på:
Pris på tysk pinscher

Annonce