{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Debatten om hundegårde
  • #1   23. apr 2014 Jeg er imod hundegåde smiley Men der er jo dem ,som ikke har pladsen til at hunde ellers kan være ude Men jeg vil så hellere se en hund i en hundegård en en lænkehund

• #3   23. apr 2014 Mastiff Det er også det jeg mener med at nogen ikke har pladsen til at hunden ellers kan være ude Helt enig i at det er bedere en en baggang Jeg kan jo også nemt være imod, fordi jeg har stor indhegnet gårdsplads Og mange har indhegnet deres haver smiley

• #5   23. apr 2014 Det er størelsen jeg mener ,Pladsen til at bevæge sig på

• #6   23. apr 2014 Hvis en indhegnet have er det samme som en hundegård, så har vi en hundegård til Dana på ca 1 tdr land smiley

• #8   23. apr 2014 Det der tales om i artiklen er jo ikke hunde der opholder sig i hundegården når folk er på arbejde;) det er hunde der bor i hundegården og kun kommer ud i forbindelse med træning og arbejde;) det kan på ingen måde sammenlignes

• #9   23. apr 2014 Der er jo kæmpe forskel på om hunde bor i hundegårde eller om de opholder sig der i førers arbejdstid.

• #11   23. apr 2014 vil, også sige at især min den lille elsker sin hundegård, den er delt på midten og hver af hundende har 50 kvm for sig selv men kun adskildt i hundehuset af trådnet ligesom i gården - der er beplantning og de har 10 høns der deler hegn med dem å der er underholdning dagen lang - alligevel uanset hvad tid jeg kommer hjem så kommer først den store så den lille ud af hundehuset - om jeg har været væk 3 6 eller 10 timer er det det samme smiley men hundegården er også altid gjort lækker med lidt søge samt noget langvaring tygge så kalli styrter altid ind i huset efter et ben, kommer ud hilser og inden jeg er i bilen ligger hun i huset igen smiley

• #12   23. apr 2014 her sammen med søster Sille

profilbillede
  • #13   23. apr 2014 Jeg ville ønske jeg boede på landet, og havde plads til en hundegård!
    Det må da være SÅ meget skønnere for hunden, at være udenfor, mens man arbejder, handler osv. smiley

• #14   23. apr 2014 Satser på at få en hundegård til sommer, som de kan være i, når jeg er i skole smiley

• #16   23. apr 2014 Hvis en hund udviser tegn på stress i en hundegård efter at have arbejdet fx som politihund hele dagen, bør man nok se på hundens mentale tilstand fremfor det fact at den står i gård efter arbejde.
    Den burde jo være træt og lægge sig til at hvile. Det ville være normal adfærd.
    Måske hundene i undersøgelsen er stressede og overstimulerede?

Det er med at finde balancen jo. Arbejde og derefter hundegård fungerer super fint for mange arbejdende racer. De hviler bare i gården.
    Noget helt andet er de hunde, som aldrig forlader gården. Se der oplever man stress og stereotyp adfærd. Det er frygteligt, og er jo af ren og skær understimulering.

• #17   23. apr 2014 Malene Det var det du skriver, om aldrig at forlade gården at jeg skrev at jeg var imod hundegårde

• #18   23. apr 2014 Jeg tænker det kommer an på racen også? Hunde som hårløse kinsere og andre tyndhåret hunde, kan da næppe synes en hundegård er fed om vinteren i så fald? Eller bare når det er koldt? Jeg tænker også at jeg måske ville være lettere bange for at få min hund stjålet? Det er da nemmere i sådan en, end i huset? (: Men måske er det bare mig xD

• #19   23. apr 2014 Det kommer vel også an på hvor man bor. smiley
    Da vi boede på landet, der var hundene tit i haven alene.
    Men her i Aalborg, lader jeg aldrig Baby af syne, i frygt for, at han skulle blive stjålet!

• #20   23. apr 2014 Min søster viste den anden dag, hvor let det egentlig var, at stjæle Baby.
    Hun kom på besøg, og er vandt til at gå gennem min have for at komme ind. Men nu er den jo blevet hegnet ind, så hun ville tage lidt pis på mig. Vupti så tog hun hunden, og kom over til min hoveddør med ham.

Så hurtigt kan det gå, når man bare er den mindste smule uopmærksom.. Ret skræmmende faktisk! smiley

• #21   23. apr 2014 Jeg kan garantere at ingen kommer til at stjæle mine hunde;)

• #23   24. apr 2014 Der mangler jo totalt mange oplysninger om hvordan den undersøgelse er lavet. Artiklen kan ikke bruges til en rygende fis. Jeg har set mange hunde fungere rigtig godt med at gå i hundegård en del af døgnet og jeg ville ønske at jeg selv kunne have mine ude når de skulle være alene hjemme. Men naboerne ville næppe bryde sig om det, hvis mine to gø-apperater fik lov helt selv at bestemme hvor meget de vil larme smiley
    Når dette er sagt så har jeg også oplevet hundegårdshundehold der var under alt kritik: Jagthunde, der boede i deres hundegårde på 3x3 m med et lille hundehus hver. De kom næsten aldrig ud at gå tur og de kom aldrig indenfor. De kom faktisk kun ud af deres hundegårde, når de skulle med på jagt (sjovt nok uden den helt store success....) Det var hos en jæger, der bestemt ikke var hundemenneske og som nok hellere skulle have droppet at forsøge at have egne hunde.

• #24   24. apr 2014 Enig Mette Marie

• #26   24. apr 2014 En grå - Jeg kan da godt komme og forsøge smiley Tror du ikke det virker hvis jeg nu tager røde bøffer med smiley

• #27   24. apr 2014 Undersøgelsen er lavet omkring hunde der bor i hundegården;) det vil sige at det må være der debatten starter, hunde der er i hundegårde når de er alene hjemme er jo noget helt andet og slet ikke med i den undersøgelse artiklen refererer til;)

• #29   24. apr 2014 Haha okay :b

Kommentér på:
Debatten om hundegårde

Annonce