{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er dette? Knude?
  • #2   1. maj 2014 Jeg vil også tro det er et stik af en art.

  • #3   1. maj 2014 Ja det er kommet igår vil jeg tro - som sagt så vi det først her til eftermiddag men det var også meget hurtigt jeg tjekkede imorges.. Tror han er lidt øm. Han trækker poten lidt til sig når jeg kigger på det, men er ikke påvirket når han går osv.

    Et stik af en art kunne det godt være. Kan vi gøre noget indtil imorgen hvor vi kan komme til dyrlæge?

    Har givet ham en sok på, fordi han forsøger at slikke meget i det..


    profilbillede
  • #4   1. maj 2014 Ikke nogen forslag til hvad vi selv kan gøre for at hjælpe ham?? Han virker jævnt genreret af det som aften skrider frem og vi kan ikke få ham til at stoppe med at slikke.. Har måtte tage sokken af da poten begyndte at hæve en smule.

    Vi har forsøgt at bade poten i ren vand.


  • #5   2. maj 2014 Ja, nu er jeg jo sent ude da i skal til dr.dyr i dag, men ellers til en anden gang "hvis der skulle ske noget" så sørg for at ha`noget klorhexidin til at rense sår med, og xylokain til at lokal bedøve insektstik, el. en cigaret glød som har ligget og ulmet i græsset et sted. det er godt at stående derhjemme, det er ligesom zoolak u-undværligt i en nødsituation hvor man ikke kan komme til dr dyr og evt.få de ting der skal bruges.

    Men jeg/vi ønsker jer Held og lykke i dag.
    Vi krydser fingre og poter for, at det "bare" er et "uskyldigt" stik el.en hudafskrabning.
    Han kan jo ha` trådt på en sten som har skrabet i huden, men det får du og vi andre forhåbentlig at vide senere i dag, for du holder os vel up-dated ikk smiley


  • #6   2. maj 2014 Tak for råd smiley må ha købt noget klorhexidin til en anden gang, så vi har det i huset.

    Vi fik en tid ved dyrlægen kl 15:30 idag, hvor han tog en celleprøve af knuden.. Det viser sig den er godartet, og nok har været der en uge eller to, uden at det har generet ham - evt har han trådt på noget der har generet knuden og det er derfor han er begyndt at slikke på den.

    Ihvertfald er knuden godartert, og åbenbart meget alm ved ung hunde. Desuden kunne han se at de var begyndt at danne hvide blodceller, og det betyder den er på vej væk - men det kan tage et par måneder.. Den skulle dog normalt ikke være ti gene, så vi har fået noget salve mod kløe, også skal han have en sok på.


  • #7   4. maj 2014 Det var godt at den var godartet. Og ja det er altså rart at ha`klorhexidin hjemme, til sår og rifter o.l. og xylocaine salven til at bedøve kløe, svie og evt.små brændsår o.l. zoolak er et MUST hvis ens hund pludseligt får diarre, let at gi hunden, og de fleste kan endda li det. smiley
    Det er i det hele taget godt at ha` en "førstehjælps kasse" til hunden, for de kommer altid galt afsted en fredag efter lukketid, eller i hvertfald i weekenden hvor man ikke bare lige kan tage ned til dr.dyr med dem. smiley

    Men held og lykke med vapsens pote, og tak for updaten. smiley


Kommentér på:
Hvad er dette? Knude?

Annonce