{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
635 visninger | Oprettet:

Elaine L
Elaine L
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 12

Manglende ulveklo {{forumTopicSubject}}

Hej!

Min kæreste og jeg tjekkede lige vores hunds klør, og fandt ud af at han mangler en ulveklo, så mit bedste bud er at han har revet den af, imens han har leget.

Jeg har prøvet at læse lidt om det, da det ikke virker som om han har lagt mærke til det. Men mit spørgsmål er om det er farligt at han mangler den?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Manglende ulveklo
  • #2   2. maj 2014 Nej hvær du kun glad for at den ikke har den Så er den fri for at hænge i noget Hvor du så måske skal til dr.lægen, smiley og ha det ordnet Jeg tror det er kun i vild tildstand de har brug for den

• Elaine L
    Elaine L Tilmeldt:
    dec 2012

#3   2. maj 2014 En grå... - den er revet af, vil jeg tro...

Inger - så er jeg mere rolig!

• Elaine L
    Elaine L Tilmeldt:
    dec 2012

#5   2. maj 2014 Der er ingenting.

• #7   2. maj 2014 Hvis de river de af bløder det... meget... så det er svært at undgå at se. Iøvrigt vil den jo så vokse ud igen, ligesom hvis du selv river en negl af...

men hunden kan godt have ulveklo på kun et ben, så er du sikker på den har været der tidligere?

uanset så er det ikke farligt -er den revet af, kan hunden dog have ondt (men det er næppe tilfældet mere hvis det er nogen tid siden) og man skal self være obs på evt infektion og om nødvendigt give smertestillende.

• #8   2. maj 2014 Vær glad for, at den er væk. Før det blev forbudt, klippede man ofte den af, når hvalpen var helt nyfødt. Det var uden smerte og blodtab. Den ulveklo er kun til gene for hunden, så jeg forstår slet ikke hvorfor den ikke må fjernes.¨

• Elaine L
    Elaine L Tilmeldt:
    dec 2012

#9   2. maj 2014 Michelle - Det kan godt være! Jeg synes bare ellers han altid har haft den. Vi giver det noget tid og holder selvfølgelig øje med det! Så hvis han har haft en, så burde den komme igen?

Pomtoy - Jeg ved nemlig, at min mors hund har haft en del problemer med hendes ulveklør, så vi, synes vi da selv, har været meget obs på hans poter og hans klør!

Men tak for svarene, nu har jeg det bedre! smiley

• #10   2. maj 2014 De behøver nu ikke være et problem -Ho islænderen er dobbelte ulvekløer ønskeligt, og jeg har endnu ikke haft problemer med Reikis. Jeg forsøger at holde dem godt korte, og de hænger nu normalt ikke i noget.

Men HAR hunden problemer med dem, så er det jo tilladt at få dem fjernet -det er kun kosmetiske indgreb der er forbudt, hvis der er medicinsk grundlag for det, må den gerne fjernes.

• #11   2. maj 2014 Min jack russell terrier har heller ingen problemer med sine ulvekløer, ud over, at de vokser utrolig hurtigt. Men det er der jo råd for

• #12   3. maj 2014 I et enkelt tilfælde har jeg set en ulveklo nærmest "visne væk".
    Den havde hele tiden været med meget lidt hæfte til benet og deraf meget spinkel blodtilførsel, så jeg tror at blodtilførslen på en eller anden måde var blevet ødelagt, og så er "leddet" efterhånden nærmest krympet sammen. Der var ingen reaktion hos hunden ved berøring af kloen og tilsidst faldt den bare af og så var der bare en lidt ru ophøjet plet tilbage.

Måske det er det der er sket hos din hund???

Kommentér på:
Manglende ulveklo

Annonce