Er en blower meget mere effektiv end en alm føntørrer Er en blower meget mere effektiv end en alm føntørrer
Jeg har en 20 uger gammel Bichon Havanis og han skal vaskes og plejes ret ofte når man gerne vil have hans pels til at se ordentlig ud. Det tager en krig når jeg skal tørre ham med konens føntørre og jeg er derfor kommet til at kigge lidt på en blower.
Men er det værd at investere i sådan en fætter og er der nogen der er bedre end andre til en lille hund kontra en stor hund?
Han er ikke glad for at blive blæst i hovedet så det skal være muligt at skrue ned for styrken.
På forhånd tak for hjælpen
nov 2012
Følger: 11 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 26 Svar: 768
http://www.butiklunden.dk/shopView.asp?page=3&id=453&getString=page%3D2%26ct%3D97
Der findes sikkert nogle der er bedre, men den her er fint til vores behov
jun 2007
Følger: 2 Følgere: 16 Hunde: 3 Emner: 71 Svar: 917
Jeg starter altid ud med at blowe Aston så alt vandet bliver blowet ud af pelsen, men for at han skal blive rigtig tør, bruger jeg føntørren bag efter.
Hvis jeg kun tænker på at få ham tør og bare en nogenlunde top linie, tager det mig måske 1-2 timer med en blower,føntørrer og kam. Jeg tør slet ikke tænke på hvor lang tid det ville tage uden.....
apr 2011
Følger: 32 Følgere: 53 Hunde: 8 Emner: 200 Svar: 12.247
apr 2014
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 37
Er en blower meget mere effektiv end en alm føntørrer