{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.806 visninger | Oprettet:

Svar fra Dyreværnet i Roskilde {{forumTopicSubject}}

Tråden der hed Frygtelig hvad kan vi gøre
Jeg indgav en andmeldese på en polsk kvinde
Dyreværnet skriver at de har modtaget mange henvendelser , ang. denne sag
Det er dyrenesbesk. der køre sag imod hende .Derfor kan de ikke gå ind i sagen
De skriver Vi håber også rigtig meget på hun stoppes
Bare lige en opdatering


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Svar fra Dyreværnet i Roskilde
  • #1   5. maj 2014 Undskyld der skulle stå Rødovre ikke Roskilde

  • #2   5. maj 2014 Jeg ved ikke hvad sagen drejer sig om da jeg ikke har haft eller har SÅ meget tid til at læse alt herinde pt. smiley

    Men jeg stoler ikke for 5flade øre på DB, så jeg håber da at Dyreværnet på en eller anden måde kan "overtage" sagen, det vil dyret/dyrene være bedst tjent med IMO.

    Men jeg håber self.det bedste ..Igen for dyrenes skyld. smiley


  • #3   5. maj 2014 Ja Anita Men jeg tror også selv om dyrenesbesk. er på sagen så vil Dyreværnet holde øje med det hele
    Hun har jo fået bøder før Men jeg skrev til dem, da jeg meldte det At hun skulle fratages retten til at holde dyr
    Ligeledes gav jeg dem en balle med store ord på At de var her for at hjælpe ,når dyr var i nød og levede under kummerlig forhold
    Og når hun en gang var meldt og havde fået bøde for det Kan det jo ikke passe at hun bare kan fortsætte smiley


  • #4   5. maj 2014 Det har du så sandelig ret i. DB har jeg bare ikke særlig gode erfaringer med.
    men vi må bare håbe at de for en gangs skyld beviser at jeg tager fejl af dem og at de gør det rette, som vil være at fratage hende retten til nogensinde igen at eje og/eller at passe dyr.


  • #6   5. maj 2014 Ja føj smiley

  • #8   5. maj 2014 Jeg er vidst gået glip af noget igen. Hvad er der sket? Hvem snakker vi om?

Kommentér på:
Svar fra Dyreværnet i Roskilde

Annonce