{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
734 visninger | Oprettet:

Syg? {{forumTopicSubject}}

Jeg er lidt usikker på om min hund er syg.
Han har de sidste par dage ryste på pudsige tidspunkter, nogle gange når han ligger i sengen.
Han er også begyndt at gemme sig under en reol, som han aldrig har gjordt før.
Og så er han begyndt at han gerne vil ligge på sin mave på mig.
Skal jeg kontakte dyrlægen? Eller skal jeg vente og se om de bliver bedre de næste par dage, det begyndte for 2-3 dage siden.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Syg?
  • #2   6. maj 2014 Han er ren racet dansk/svensk gårdhund, 1 år og snart 2 måneder.
    Royal canin, som han altid har fået, hans afføring er fin og regelmæssig, han opfører sig som han plejer når vi er ude at gå, har masser af energi og leger med andre hunde.


  • #4   6. maj 2014 Nej, det er nogle gange når han sover, som jeg også bare har tænkt at det er fordi han drømmer, men da jeg lavde matematik(skal op til eksamen i morgen) så ville han hele tiden ligge oppe hos mig og rystede som en gal både inde og lidt efter han var kommet op, så har jeg tænke om det kunne være fordi det har været koldt indenfor og vi ikke har varmet op med brandeovnen.


  • #6   6. maj 2014 Han har både hundeseng og hule(bur) men ingen af dem foretrækker han, men jeg må kigge efter tempaturen, det kunne godt forestille sig at være det, tak for hjælpen! smiley

  • #7   6. maj 2014 Tæver i løbetid i nærheden?

  • #8   6. maj 2014 Da det er min første hund, er jeg ikke sikker, men nu har han mødt mange tæver i løbetid, vores 2 naboer har haft løbske tæver, uden der har været problemer, men det kan jo være der har ændret sig.

Kommentér på:
Syg?

Annonce