{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.084 visninger | Oprettet:

Aften hygge - en ubuden gæst.. :) {{forumTopicSubject}}

Lige en lille hyggetråd herfra. Igen igen smiley

"VOV VOV VOV GRR VOV VOV" lyder det ude fra haven..
Hundene er på aften tisse tur, så jeg går lige ud og ser, hvad pokker der sker..

Meeko står og gør som en gal... Kan se der ligger noget legetøj lidt længere henne på græsplænen, så jeg går hen for at fjerne det..
Meeko skaber sig stadig..
Da jeg tager fat i legetøjet, er det sørme ikke legetøj!
Det er et lille pindsvin, der er vandret ind i min have...

Troede slet ikke de kom ind til byen.
Men hundene blev lukket ind, så den lille pindgris kunne fortsætte sin nattevandrig smiley

Og så skal i ikke snydes for et stemnings billede fra tidligere idag smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aften hygge - en ubuden gæst.. :)
  • #2   18. maj 2014 Jeg har aldrig set så mange pindsvin, som da jeg boede i byen. Det var stort set flere gange på en aftentur man mødte sådan en fætter.

  • #3   18. maj 2014 Hehe nu hvor jeg tænke rover det, så har det da også været et fest måltid, for sådan en lille krabat smiley
    har spredt lidt hundemad, bacon og skinketerne i haven, som hundene kunne gå og lede lidt efter. Og jeg tvivler stærkt på, at de har fundet det hele smiley
    Så det har pindsvinet nok været og hente smiley smiley


  • #4   18. maj 2014 hihi har også haft en på besøg udenfor mit hegn ... jeg så at hundene var meget interisert ved hegnet ( uden lyd ) så jeg tog hundene ind og hentet en lykt for at se , men jeg blev mødet med nogen underlige lyde så jeg var meget usikker hvilken ondskapsfylt dette dyr var , hihi men jeg hadde stablet nogen sten hyller udenfor mit hegn og ind imellom dem var det en pindsvin smiley jeg fik den i et spand også flyttet jeg det ca 10 meter til skoven smiley jeg har aldrig sedt et pindsvin her på gården og jeg er opvokset på gården ( dog boet nogen år i byen og ca 7 år i danmark , dette er i norge ) og jeg har ikke sedt nogen efter det heller ... men utroligt hvilken lyde de kan lave hihi

  • #5   18. maj 2014 Vi har 2 gange i stræk haft pindsvin i haven, mor+3-4 unger, dem kunne Snowie slet ikke holde ud, så i de perioder var hun ikke så meget ude når solen var gået ned smiley

  • #6   18. maj 2014 Jeg bor jo midt i kbh. og vi har flere pind"grise" smiley og ræve end jeg nogensinde har set i de år jeg boede på landet. Jeg ser dagligt begge arter, da jeg kender Deres rute og på hvilken tid de går deres rute, Det er altid skønt at se pindsvinene for så ved man med 100% at sommeren er kommet. smiley
    Det er kun rævene der er "udendørs hele året" smiley smiley LOL.


  • #7   18. maj 2014 Jeg håber da lidt den kommer igen smiley
    Det er suuuper hyggeligt med pindsvin smiley smiley

    Det er heller ikke så længe siden, jeg så en "bambi" på mig og vovses gå tur..
    Den løb direkte hen til en mand, med en kæmpe hund.. Troede de var meget sky..
    Så måske den kom fra en privat?


  • #8   18. maj 2014 De er ikke sky som mange tror, tar man en tur i dyrehaven nord for Kbh. så skal man ski holde sine hunde i snor, for kommer en af dem for nær på en "Bambi" så for den med garanti nogle hårde spark, de er ikke så`n og spøge med selvom de ser så uskyldige og smukke ud. smiley smiley

    Selv mennesker skal passe ekstremt meget på om efteråret når hannerne kommer i brunst. så er de direkte farlige hvis man går for tæt på, mødre med kid er heller ikke til at spøge med. de stejler også og "slår mennesker og dyr med forbenene, ligesom hannerne gør når de kæmper om et territorie og det evt.er på den tid af året hvor de ikke har noget gevir eller hvis geviret ikke er udvokset endnu, så det stadig har en "behåret membran" uden på geviret som der er nerver= "følelse" i.


Kommentér på:
Aften hygge - en ubuden gæst.. :)

Annonce