Purizon foder Purizon foder
Hej Alle
Jeg står og skal til at købe nyt foder til mig hvalp. Planen var egentligt, at købe Taste of the Wild, men så faldt jeg over et andet kornfrit produkt ved navn "Purizon".
Af hvad jeg kan forstår, at det lidt alla en "kopivare" eller billigere alternativ af Orijen.
Er der nogle af jer, som har erfaring med Purizon?
Jeg er ligeledes i tvivl med fordelingen af de forskellige stoffer i foderet. Er proteinindholdet ikke lidt højt? Jeg har ikke helt forstand på dette...
Håber I kan hjælpe mig
Link: http://www.zooplus.dk/shop/hund/hundefoder_toerfoder/purizon/purizon_puppy_toerfoder/369846
Mvh
sep 2005
Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 591 Svar: 7.990
okt 2011
Følger: 9 Følgere: 35 Hunde: 1 Emner: 92 Svar: 2.080
Men da Purizon var forholdsvis nyt, ville jeg prøve det af som alternativ. Selve foderet er, som du siger en "kopi" udgave af Orijen, og er egentlig et rigtigt fint foder, men af en eller anden grund smagte det ikke damen..
jun 2011
Følger: 14 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 75 Svar: 4.933
Har du en helt normal hvalp uden allergier eller racemæssige specialbehov, så ville jeg prøve det. Du kan jo evt. bestille den lille 400g prøve pose og se, om det fungerer for jer.
mar 2013
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 34 Svar: 134
jun 2011
Følger: 14 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 75 Svar: 4.933
Men jeg ville personligt ikke fodre med et foder på over 30% i flere måneder ad gangen, mest fordi, som Stine H skriver, det er mere end en vildhunds "naturlige" kost, og jeg ved heller ikke om det "gør noget"...
Purizon foder