1.481 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Hvalpe(leg) i Kbh? Hvalpe(leg) i Kbh?

Har en lille DP hvalp på 9 uger og 1700g der snart skal møde både søde og sjove hvalpe på samme alder/størrelse, og også ældre SØDE og ROLIGE hunde i alle størrelser smiley

Bor i Hvidovre, men har bil og kører over hele København smiley
Vil så gerne at hun får nogle gode oplevelser smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• VVS installatør 1.800 kr.
  • Lampe rep 650 kr.
  • Klipning af hæk 1.700 kr.
  • Eletriker 1.500 kr.
  • Udskiftning af dele på cykel 600 kr.
  • Rengøring 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvalpe(leg) i Kbh?
  • #1   2. jun 2014 Er der ikke nogle små størrelser på jeres hvalpehold, som du allerede ved, hun leger godt med, og som I kan lave ekstra aftaler med?

• #2   2. jun 2014 Nej..desværre..blev mega skuffet igår da vi var til hvalpetræning.. Kun labrador pg retrievere på ca 5 måneder, og så 2 mindre hvalpe på ca 5-6 kg hvilket også var alt for voldsomt. Derfor jeg prøver her smiley

• #3   2. jun 2014 Coco er jo godt nok ikke en rigtig hvalp mere, men hvis I kommer forbi østerbro stiller hun gerne op smiley

• #6   2. jun 2014 Tja ved ikke om han vil lege men lidt gåture vil Paco nok gerne. Bor ikke så langt væk fra hvidovre.

Hvis du har facebook, er der nogle træf grupper derinde. Kan sende et link til en hvis det er smiley

• #7   2. jun 2014 Hvis du er villig til at køre, kan jeg varmt anbefale at melde dig til hvalpemotivation hos fasanvejens dyreklinik i Valby. Det er som sådan ikke den store hundetræning, mere hvalpelegestue, men det er undervisning for dig som hundeejer smiley

Imens hvalpene leger under kontrollerede forhold, så lære du hvorfor de gør som de gør, altså hundesproget. Det har været guld værd for min hund og jeg, for ellers havde jeg stenpikkers smadret min hund.

Det er meget anbefalelsesværdigt! smiley

• #8   2. jun 2014 Smil: du må meget gerne sende links smiley og behøver ik være leg, må os gerne være gå tur smiley

Og jeg skal til hvalpemotivation i morgen ved fasanvejens dyrlæger smiley

• #9   2. jun 2014 Julie s - jeg håber i bliver glade for det, det er guld værd for både dig og din hund!! smiley

• #11   8. jun 2014 M.A:
    Ej hvor fedt! Det er heller ikke så langt herfra.
    Vi kommer gerne og besøger jer en dag?

Kommentér på:
Hvalpe(leg) i Kbh?

Annonce