828 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
Spørgsmål om Calve-Legg Perthes Spørgsmål om Calve-Legg Perthes
Kære medhundeejere
Jeg har et spørgsmål til jer, og det er:
Har nogen af jer haft, eller har en hund med http://www.netdyredoktor.dk/hund/sygdomsleksikon/c/calve-legg-perthes.aspx ??
Hvis ja, hvor lang tid tog genoptræningen så efter en evt operation, og jeres hund så igen kunne give den gas?
Og hvis ikke hunden blev opereret, hvad gjorde du så?
På forhånd mange tak!
0 synes godt om
okt 2012
Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 3 Emner: 81 Svar: 2.607
Jeg har en kammerat, der sent fik det konstanteret og først fik ny hofte som 18 årig. Han halter den dag i dag.
Min venindes lillebror havde det som 4 årig, han har vist ikke mén i dag og han gennemgik ikke en operation. Han sad dog i kørestol i næsten 1 år.
okt 2012
Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 3 Emner: 81 Svar: 2.607
feb 2011
Følger: 7 Følgere: 12 Hunde: 5 Emner: 65 Svar: 453
Det er ikke 100% sikkert det er dét Moey har, han skal have taget nye røngten om en måned (og endoskopi), og i den måned må han IKKE lege med andre hunde, max gå stille ture med andre hunde
Moey har SÅ mange hunde venner, og vi har 2 hunde i familien, og i næste ugd kommer en ny vaps til, så ja, jeg er i vildrede, men sårn er det...
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 159 Hunde: 1 Emner: 311 Svar: 6.938
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 159 Hunde: 1 Emner: 311 Svar: 6.938
Hvordan giver han udtryk for evt smerter? Min mening er at man ikke operer på så aktiv en hund, og er der 100% chancer for det hjælper hvis man overhovedet snakker operation. Hvis han har det er alt avl udelukket.
Både mor og far skal være bære af det, som jeg har forstået det.
Spørgsmål om Calve-Legg Perthes