{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvalp-mest gd.ejere
  • #1   27. aug 2006 Vi fodre Balta med voksenfoder nu. I starten fodrede vi med hvalpefoder til store hunde.
    Men reese anbefaler voksen foder til GD hvalpe da de ikke skal vokse for hurtigt og det kan de godt af hvalpefoder :o)
    Grunden til vi så fodrede med hvalpefoder, var at det ville oprætteren ha vi gjorde....
    Tja hvor lang tid leger, eller legede han?
    Det ved jeg ikke, men ikke for meget og slet ikke før og efter han havde/har spist pga risikoen for mavedrejning.
    I starten gik jeg kun 2 gange med ham i 10 min. Nu går jeg lidt mere med ham, men slet ikke lige så meget som jeg går med Daisytøsen :o)

• #2   27. aug 2006 (link fjernet)

• #3   27. aug 2006 Har din hvalp ikke ændret navn, eller er det bare mig der husker forkert? :o)

• #4   27. aug 2006 jo han sku ha heddet fungus! men anita hvad med at sitte? og bufas er en slyngel når han har spist,SÅ vil han lege med ugly og det kan ik gå for langsomt:

• #5   27. aug 2006 Nå nej det glemte jeg lige det spørgsmål. Nej vi har ikke lært ham at sitte :o)
    Kun at lægge sig på sin madras når vi ville ha ham til det.
    Det er stort set også det eneste han kan *GGG*´og så komme når man kalder selvføøølgelig :o))
    Bufas er også et kært navn :o)
    Håber jeg kan møde dine hunde en dag *ss*

• #6   27. aug 2006 jamen vi kan jo altså ikke gøre så meget,når han nu sætter sig af sig selv,vi kalder ham faktisk sitting bull herhjemme,for han sidder alle vegne. og han har jo egentlig også lært det vi går jo til træning. håber også vi kan ses

• #7   27. aug 2006 Det gør ikke noget at han sætter sig af sig selv *ss*
    Men Balta har bare ikke lært sit kommandoen :o)
    Balta er faktisk begyndt på at svinge rumpen op i sofaen og så sidde der med forbenene på gulvet *GG*
    Det ser skide skægt ud :o)
    Vi må finde ud af endnu et træf i præstevang skov i Hillerød snart!

• #8   27. aug 2006 Anita - det var det jeg faldt for ved en GD - en smuk gul tæve gjorde det engang ved mig

Jeg var lige kommet hjem til nogen jeg ikke kendte så godt - det er måske 10 år siden og jeg var mega genert - så kom Laika og smed sin numse op i sofaen ved siden af hvor jeg sad og forlangte at blive nusset - det brød isen og mit hjerte smeltede for den smukke race!

• #9   27. aug 2006 Nicola: *GG* det ser også mega sødt ud :o))

• #10   27. aug 2006 ja tro mig ugly ved også hvad en gd,plejer at gøre he he. skal til dyrelægen imorgen,og testveje og tjekke buffer så håber dyrelægen har masser af tid til mine spørgsmål,vi gjorde da også nogle andre ting da ugly var hvalp,oh har jo haft gd før ham også,men man bliver hele tiden klogere,tak for svarene.

• #11   27. aug 2006 Vi hra trænet med Battie; sitt og dæk, stopper op og skal have tørret poter inden han kommer ind, venter med at gå ind til sidst, hjælper med at bærer varer ind fra bilen og kan samle ting op fra gulvet og aflevere. Vi har øvet ham i den tempo han nu vil, GD er jo lidt specielle hvad det angår SS men så længe han synes det er sjovt, samt udsigten til en godbid-så kan en GD sagtens lære tricks, men tålmodighed og godbidder GG

• #12   27. aug 2006 hej! ja,men bufas kan også mange ting,men jeg har læst nu at man IKKE må lære en gd at sitte,og har hørt det før,der var endda en på mit gamle hold der stoppede pga at træneren ville ha hendes hund sku sitte,men hun ville ik lære den det pga dens hofter.det var derfor jeg spurgte om i andre gør det?

Kommentér på:
hvalp-mest gd.ejere

Annonce