897 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

lakseolie lakseolie

Hej
Jeg har tænkt at blande lidt lakse olie i Aiko's mad, hun er lige blevet 1 år, og hun synes ikke sin mad er super spændende for tiden, og jeg har lige købt 20 kg af det foder xD . Men så tænkte jeg at den lille på 9 uger, må hun også få lidt i sin mad?
Også hvad er alle fordelene ved lakse olie, jeg har læst en del, men man kan jo lærer noget nyt hver dag. smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.
  • Hækklipning af ca. 38 m inkl. bortkørsel 2.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lakseolie
  • #2   11. jun 2014 pas på med at give for meget olie, det kan give tarm problemer i længden

• #3   11. jun 2014 Annette, ja det er selvfølgelig også for at tilføje de gode egenskaber fra olie. smiley

• #4   11. jun 2014 Beltane, så det er ikke noget de skal have hver dag? Der står de skal have et par pump efter vægt, men jeg havde bare tænkt, et pump om dagen? smiley

• #5   11. jun 2014 Nej det er det ikke. Det kan give en slap tarm som senere kan give afførings problemer..

Find istedet for noget ordenligt foder

• #6   11. jun 2014 Beltane, hun får godt foder, hun får Arion premium, uden korn. Men når man har en hund på 3 kg, så bliver man meget opmærksom på om hun får nok næring, i forhold til at hun bliver brugt meget. Så hvis jeg kunne give et tilskud som ville være sundere, samt gøre maden mere lækker, vil dette være oplagt at prøve smiley

• #8   11. jun 2014 LLT, tusind tak for det gode råd, hun plejer normalt at elske det foder. Tror også det er varmen, men derfor går vi stadig ture, træner osv, så jeg vil gerne have hun får nok næring smiley
    Hun adminstrere også selv sin mad, det står også fremme smiley

• #10   11. jun 2014 LLT, jeg har lige nu blander lidt foder fra Olivers med fiskesmag (de bruges normalt til at søges efter i haven) men dem sortere hun ski fra, så hun kun spiser dem med fisk xD
    Og den lille får vand i foderet for ellers drikker hun ikke nok i forhold til varmen, kan være den store også skal prøve det smiley

• #12   11. jun 2014 Isabelle, jeg har overvejet det, og hun får også et råt æg og lidt råt kød i løbet af ugen, men kun for det skal være "lidt ekstra" jeg tør ikke begive mig ud i det på fuld tid smiley

• #14   12. jun 2014 Et lille tip. Køb noget godt dåsefoder og bland en smule i tør foderet, så bliver der spist op .:-)

• #16   12. jun 2014 Det er ikke sikkert, at lakseolie vil hjælpe.. Cocio kan være temmelig træls at få til at spise. Jeg har en mistanke om, at det er fordi han hele sit liv, indtil vi overtog ham for 2 år siden, har været vant til at få menneskemad og fordi hans tænder/tandkød er ømt. Vi bløder hans foder op med vand, men det kan stadig godt knibe at få det ned - derfor købte vi lakseolie, men kræet kan sgu ikke lide lortet!

• #17   12. jun 2014 Trine, ja det er super træls smiley håber bestemt han kommer til at spise som han skal smiley

Update på Aiko, hun er begyndt at spise lidt mere efter jeg nu sidder ude i køkkenet flere gange om dagen med den lille, fordi den skal spise :).

• #18   12. jun 2014 Er det den nye sæk hunden ikke vil spise fra ?
    Så kunne det måske tænkes at der er noget galt med foderet.
    Enten en fejl på lige den sæk, eller på hele den sending ( produktionsfejl )

• #19   12. jun 2014 Ib, nej det er den samme sæk vi har haft gang i et par uger nu smiley

• #20   12. jun 2014 Okay.
    Det var også bare en tanke

• #21   12. jun 2014 Ib, det var bestemt en god tanke, for det kunne nemt have været det smiley

Kommentér på:
lakseolie

Annonce