411 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 1 Svar

Inger H
Inger H
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 76

Fodertilskud med probiotika. Fodertilskud med probiotika.

Min hund har haft store problemer med maven opkast, og han har været igennem mange undersøgelser hos dyrlægen og medicinske behandlinger. Midt i den medicinske behandling konstaterede vi han havde tabt sig 2 1/2 kg og han var tynd i forvejen, så han fik noget tilskudsfoder med mere knald i, hvilket bevirkede han også fik meget meget tynd afføring.

Nu kommer pointen, han fik ZooLac hvilket bevirkede til alles overraskelse, også den dyrlæge der var inde over som second opinion, at han holdt op med at kaste op og afføringen blev ok.

Der er besluttet han skal have fodertilskud med probiotika i længere tid, som ZooLac indeholder, men det er hunde dyrt. Ca 150 kr for en tube der rækker til ca. 5 1/2 dag, så det kan blive en mindre formue.

Min dyrlæge tænker også på sine klienters økonomi, så der blev skaffet et produkt hjem, der hedder Pro-Solube som er i pulverform en dåse med 150 g og der skal blandes 4 g i foderet om dagen, hvilket vil række til ca 39 dage, sådan en dåse koster ca 145 kr.

Noget af en prisforskel på fodertilskud. Syntes lige jeg vil gøre jer opmærksom på det.

Har brugt det i 3 dage og det virker.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fodertilskud med probiotika.
  • #1   29. jun 2014 Istedet for Zoolac bruger jeg Synbiotic til min, det er tyggetabletter, han får en dagligt og æder den som var det en godbid smiley

De er os billigere end Zoolac, og han skal nemlig os have det til maven smiley

Kommentér på:
Fodertilskud med probiotika.

Annonce