670 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Plaque off tandrens til hunde Plaque off tandrens til hunde

Hej hundegalleri.

Jeg ville høre jeres mening om det produkt der hedder plaque off tandrens som er til hunde? Er der nogle der har nogen erfaringer med det?

Jeg har en dansk svensk gårdhund som desværre her på det sidste er begyndt at danne en slags tandsten (brun slim på emaljen af tænderne) det sidder kun på de inderste kindtænder, og så har han fået en yderst dårlig ånde for at sige det pænt.

Han gnaver i både legetøjs ben og han får masser af dentastix samt tyggeben.

Inden jeg går til dyrlægen og får tandrenset ham ville jeg lige give dette produkt en chance? Tror i det ville være en god ide?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Mount 7 lamps to the ceiling 800 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Plaque off tandrens til hunde
  • #2   9. jul 2014 De der dentastix virker heller ikke til andet end en stor godbid. Han er nu meget glad for dem så bruger dem stadig smiley
    Tak for dit hurtige svar ! Dejligt når man er lidt i vildrede.

• #3   9. jul 2014 Jeg har selv en lille hund, der har tendens til tandsten vi har prøvet produktet, men han nægter at spise sin mad hvis jeg kommer det på. Nu børster vi tænder og det hjælper, men man må først få fjernet tandstenen.

• #4   9. jul 2014 Vi har en cavalier som er MEGET slem til at danne tandsten (hendes tænder sidder så hun ikke selv kan slibe dem) og hun fik sin første tandrens 3 år gammel og 3 måneder efter var tænderne gule igen smiley vi bruger dagligt plaque off nu og så vidt muligt bliver der børstet tænder HVER dag, og vi kan se at nu udvikler det sig ikke længere (heller ikke uden tandbørstning)

• #5   9. jul 2014 Brug rigtige kødben et par gange om ugen. Alt andet er noget lort!

• #6   9. jul 2014 Er tandbørstning noget lort???

• #7   9. jul 2014 Enig med isabelle smiley

• #9   9. jul 2014 Super ! Rigtig mange tak for alle jeres svar. Tager dem alle til mig smiley
    Jeg må ud og ha købt nogle rigtige ben til ham og må igang med tandbørsten efter besøg hos dyrlægen..

• #11   9. jul 2014 Det lader til, at det ikke virker ens på alle hunde. Jeg har 4 maltesere, og på de 3 virker det rigtig fint, på den 4. har det ingen virkning. Så hvis jeg var dig, ville jeg nok give det et forsøg. Husk bare, at hunden skal have det hver dag, og i ca. 1 måned før du kan se noget. Men tandbørsten er også altid en god ide.

• #12   9. jul 2014 Her virker det heller ikke. Jo på at få tømt pengepungen men ellers ikke smiley Rå ben der imod virker. Charlie får okseribben fire-fem gange om ugen. DET virker. Der er ikke skyggen af tandsten nogen steder. Og så har det jo også den effekt at hunden får brugt sine kæber til det de er beregnet til.

• #13   9. jul 2014 Det virker her. Og min hund elsker det (som i at han står og sutter det af og spytter maden ud igen) han har fået formindsket tandstenen tydeligt og hans ånde er blevet næsten lugtfri.

• Ebbe S
    Ebbe S Tilmeldt:
    jul 2014

Følgere: 1 Hunde: 1 Svar: 13
    #14   15. jul 2014 Min Vaks har brugt Plaqueoff lige fra han fik sine blivende tænder. Han fylder 5 år om to uger, og han har så at sige ingen belægninger på sine tænder, så jeg fortsætter.
    Som et kuriosum kan jeg fortælle, at jeg fik selv konstateret paradontose for omkring 2 år siden, og begyndte selv at ta' det, og i dag kan tandlægen ikke forstå hvorfor hun har mig noteret mig for at være i risikogruppen.

Mvh Ebbe

profilbillede
Kommentér på:
Plaque off tandrens til hunde

Annonce