{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
748 visninger | Oprettet:

Emil
Emil
Tilmeldt:
14. maj 2014
Hunde: 1 Emner: 28 Svar: 147

Kølehalsbånd - Virker det? {{forumTopicSubject}}


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kølehalsbånd - Virker det?
  • #1   16. jul 2014 Det giver ikke helt mening, synes jeg.

    Det kan umuligt have den store effekt. Meningen er jo, at den skal afkøle blodet i de store blodkar der ligger langs halsen - men de ligger langt inde og der er pels, der ikke just hjælper på vej smiley

    Et køledækken giver mening og et køletæppe gør - det første køler på et stort område, det andet køler ved lyske og armhule, som er de områder, hvor man hurtigst køler ned.


  • Emil
    Emil Tilmeldt:
    maj 2014

    Hunde: 1 Emner: 28 Svar: 147
    #2   16. jul 2014 Jeg er tit ude og gå i fjeldene, og der er små søer og vandløb over det hele, men min hund er ikke fan af at bade. Et dækken er overvejet, men syntes det bliver for voldsomt, han bevæger sig meget på de ture, og vil ikke hæmme det smiley

  • #3   16. jul 2014 Prøv at se det her:

    (link fjernet)

    Det er jo faktisk ikke så stort igen - og jeg ved det bruges til arbejdende hunde og de har fri bevægelighed i det.

    Det er så klart et kompromis, men det virker. Det er blandt andet det, der bruges til bombehundene i Afghanistan.


  • Emil
    Emil Tilmeldt:
    maj 2014

    Hunde: 1 Emner: 28 Svar: 147
    #4   16. jul 2014 Det var noget helt andet, end det jeg har set på.

    Tak for svar smiley


  • Emilie KP
    Emilie KP Tilmeldt:
    dec 2013

    Følger: 4 Svar: 97
    #5   16. jul 2014 Hurrta har også lavet en kølevest. Skal dog ikke kunne sige hvor godt den virker, har kun prøvet dæknet, som virker rigtig fint.
    Se fx: (link fjernet)
    Men tænker ikke at den er helt så generede som dæknet.


  • Emil
    Emil Tilmeldt:
    maj 2014

    Hunde: 1 Emner: 28 Svar: 147
    #6   16. jul 2014 Der er masser af andet jo, havde kun hørt om dækkener og tæpper herinde. Men havde heller ikke kigget så meget før nu.

    Tak for svar smiley


Kommentér på:
Kølehalsbånd - Virker det?

Annonce