{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.131 visninger | Oprettet:

Hvad er det hotteste og hvor finder jeg det... {{forumTopicSubject}}

Jeg har ikke haft hund siden 2008 og har netop købt en fransk bulldog hvalp jeg får hjem den 6/8.
Men hvad er et must have - det er sikkert meget der har ændret sig de seneste 6 år.

Jeg tænker jeg skal ud og have en K9 sele - men hvilket online butik er bedst? Og hvor får man mest for pengene.

Og hvordan med foder, Royal Canin havde jeg gode erfaringer med dengang - for deres specielle bulldog foder - er noget bedre mv.?

Lad mig endelig få alle jeres gode råd!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er det hotteste og hvor finder jeg det...
  • #1   24. jul 2014 Det er jo en smagssag, hvad man syntes er hot til sin hund smiley
    Zooplus.de skulle være meget billigt. Og hvis du vil fodre med tørfoder, ville jeg vælge taste of the wild eller noget der minder om smiley


  • #2   24. jul 2014 Royal canin ville jeg gå uden om
    Møgdyrt og hovedingridiensen er korn


  • #4   24. jul 2014 Og der er jeg så enig med Stine.
    Hvis du er frisk på, at fodre med andet end tørt, så er BARF helt klart at foretrække, syntes jeg.

    Min elsker det!


  • #6   24. jul 2014 http://www.zooplus.dk/ denne her smiley

  • #7   24. jul 2014 Hundefoder er en jungel..

    Du skal finde et foder som netop DIN hund fungere på...
    Min fungere f.eks ikke på RC - og har aldrig gjort det... Hun fungere til gengæld super godt på Taste of The Wild.. Et foder som min mors hund overhovedet ikke fungere ordentligt på..
    Hendes fungere fantastisk på Josera, han er pæn i pelsen, han har minimalt med afføring.. Dog er han lidt tyk, men det et fordi hun overfodre, og ikke motionere ham nok..

    Min hun lignede en hængt kat på en våd og regnfuld aften da hun fik Josera.. smiley


    At fodre råt, er noget de fleste hunde fungere på, men det tager en del fryserplads. Især hvis man har en stor hund..
    Jeg vil rigtig gerne fodre med råt, men har simpelthen ikke fryserplads nok..


  • #8   24. jul 2014 Barf eller hvis du vil bruge tørfoder så orijen..
    K-9 sele bruger jeg om vinteren her i sommeren bruger jeg seler fra hurrta og er super glade for dem
    Zooplus er godt og billigt og det samme er siden der hedder alt til hund og kat der handler jeg osse meget


  • #9   24. jul 2014 Ja, foder junglen er svær.., RC har jeg egentlig altid godt kunne lide, og var ikke klar over det var et dyrt foder. (Tidligere hund gik sygefoder fra Hills Precription Diet - dét var dyrt!
    Han har en god sjat RC hvalpefoder med så muligheden for at skifte er jo nu - eller bruge den RC French Bulldog hvalpepakke der medfølger.

    Barf har jeg ikke den helt store succes med fra tidligere, men det skal da overvejes igen.

    Har I en ide om hvilken størrelse sele han skal gave fra hhv. K9 og Hurtla (når han er fuldvoksen)
    Tænker så længe han vokser jeg vil købe de lidt billige seler.


  • #11   24. jul 2014 Isabelle - hvis du spørger min hund, så vil hun sige at du har kuk i kysen smiley
    Råfodring siger hende ingenting... hun er endda ret så meget i tvivl om det overhovedet er noget man kan spise, hehe.


  • #12   24. jul 2014 jeg har købt mine k9 seler fra Petworld og altttilhundogkat.dk smiley

    jeg er generelt super glad for alttilhundogkat, og kommer man forbi på dkk udstillingerne, har de ofte super gode tilbud og rabat koder til hjemmesiden. De har generelt tit gode tilbud. smiley
    Og så er de rigtig søde til at hjælpe hvis man søger noget specielt.


  • #16   24. jul 2014 Glemte helt at svare på foder, for det er jo en jungle, og hvad der fungere for den ene, fungere måske ikke for den anden.

    har man lyst til at kaste sig ud i det, er råfodring nok på første pladsen ved de fleste hunde.
    Ellers gælder det om at finde et tørfoder som hunden fungere på, gerne uden korn og med så højt kødindhold som muligt.

    Her fodre jeg med Olivers, af en blanding af kornfrit og det med korn, da det er sådan jeg synes Lucky fungere bedst. Han får dog mest uden korn. smiley


  • #17   25. jul 2014 Zooplus.de er en god og billig side, der kan du finde en masse gode ting smiley Mht til foder, så kan jeg varmt anbefale orijen smiley

Kommentér på:
Hvad er det hotteste og hvor finder jeg det...

Annonce