{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
806 visninger | Oprettet:

1. gangs løbetid.. {{forumTopicSubject}}

Mit "negerbarn" er snart 10 mdr., og har den sidste tid slikket sig meget bag til. Der udover har hun virket lidt mut, hvilket jeg indtil i dag har tilskrevet varmen.
Her til morgen fandt jeg nogle få indtørrede blodpletter i hendes bur, som hun sover i om natten. Jeg formoder, at det må være løbetiden, da hun ikke umiddelbart bløder andre steder.

Jeg har aldrig før, med tidligere hunde, oplevet at deres humør er påvirket af løbetiden.. Har i oplevet det med jeres..?

Hun har som sagt været lidt mut til tider, lusket lidt rundt for sig selv, og har ikke haft appetit. Men ellers været næsten som hun plejer..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  1. gangs løbetid..
  • #1   26. jul 2014 smiley
    Det lyder som min Ella. Hun har de sidste 2 mdr rendt rundt og været..anderledes. De sidste 3 dage har der været løbetid, så den er god nok. Ella er 13 mdr og det er 1. løbetid.


  • #2   26. jul 2014 Mine beagler havde bare en øget opmærksomhed på bagdelen, og var overraskende stolte over at blive iført rød/hvid-blomstrede underbukser..

    Men Mynthe er generelt særligt sensibel over for.. Alt.. Så umiddelbart ville det jo give mening..? Har bare aldrig oplevet det tidligere..


  • #3   26. jul 2014 Mine havde 1 løbetid som ca 6 mdr og 7 mdt Ja jeg syntes også det var tidligt
    Min Linka bliver lidt lad og nedsætter også hendes spisen Jeg tror godt de kan ha det lidt dårligt når de er i løbetid Og så varmen tror jeg påvirker dem meget smiley


  • #4   26. jul 2014 Umiddelbart synes jeg jo at det er sært, at en labrador ikke er synderligt interesseret i mad, sådan generelt.. Men at hun helt stopper med at spise, og kun vil håndfodres af mig, det er ikke før set her..! -og det troede jeg var varmen..

    Nå men så er der nok nogle mandfolk her i hjemmet, der må udholde endnu en PMS-dame.. smiley


Kommentér på:
1. gangs løbetid..

Annonce