{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundetrailer til bil til Sankt Bernard.
  • #1   2. aug 2014 En heste trailer ..? Ville aldrig putte så store hunde I en almindelig hundetrailer

• #2   3. aug 2014 Står der ikke lasteevne på alle trailere ?
    Jeg har en lille almindelig åben en, som må laste max. 400 kg.
    Min nabo har en lidt større, som er helt lukket.
    Om man kan lave "lufthuller" i sådan en, eller om den skal være godkendt til transport af dyr har jeg dog ingen anelse om :).

• #5   3. aug 2014 Tak for jeres svar smiley Line P har du måske mulighed for at spørge ham der med schæfferen hvor stort hvert rum er til sine hunde (så hvor meget plads hvert hund har)?

• #8   3. aug 2014 Vi har også en trailer med plads til 3 hunde.... tæverne har rigeligt med plads... Og det samme har vores han på knapt 50 kg....Vores er specialbygget, men du kan sagtens få færdige trailere, hvor dine hunde kan være i... smiley

Billige er de dog ikke smiley

• #9   3. aug 2014 Dog vil jeg lige sige, at du nok enten skal sørge for, at købe en med udluftning i....
    Eller selv være lidt fingerfærdig og installere blæsere/udluftning.... smiley

Vores er udstyret med solceller og blæsere og det er simpelthen guld værd... den kan holde parkeret i solen, og stadig være dejligt kølig indeni smiley

(så lige at de sælges uden den slags, og det er ikke optimalt efter min mening)

• #10   3. aug 2014 Hej T, må jeg spørge om hvor du fik den bygget henne?

• #11   3. aug 2014 Vi købte den brugt smiley så det kan jeg desværre ikke hjælpe med.... Men hvis du er lidt handy, kan du sagtens selv bygge en god trailer til hundene smiley

Kommentér på:
Hundetrailer til bil til Sankt Bernard.

Annonce