{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
498 visninger | Oprettet:

passe hund eller bare lufte {{forumTopicSubject}}

vi står i den situation at vi for et halvt års tid siden allerede havde lovet at passe en hund i en hel weekend her i septembe, men imellem tiden er der sket det at deres hund altså den som vi skal passe, har været i hovedet på vores hund, hvor den havde bidt et stort sår ved knurhårene og bag det ene øre, og ærligt talt er vi ikke meget for at de så skulle være sammen en hel weekend, så derfor har vi snakket om bare at tage ud og lufte deres hund nogle gange hver dag, så de ikke behøver at være sammen, men vi synes bare på en måde at det ville være lidt forkert af os, derfor spørger vi jer om i synes det ville være forkert bare at lufte hunden, men ikke være ved den hele tiden??? det kan vel ikke passe at vi skal få vores hund passet for at kunne passe deres???

håber det giver bare lidt mening det vi har skrevet.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  passe hund eller bare lufte
  • #1   29. aug 2006 Kan de ikke finde en anden der vil passe deres hund ?

• #2   29. aug 2006 Jeres egen hund må vel komme i første række

• #3   29. aug 2006 de har vist forsøgt men der er vist ikke ret mange som kan eller vil...

• #5   29. aug 2006 Godt sagt Denise.......

• #6   29. aug 2006 ja det er også det vi mener, at de hvertfald ikke skal være sammen, men vi vil jo heller ikke være urimelige overfor dem og deres hund, derfor vil vi godt tage ud og lufte hunden, men vi vil ikke flytte ind i deres hus den weekend som egentligt var meningen. derfor spørger vi jer om det ville være bedre at aflyse og sige at vi ikke vil, eller om det ville være ok bare at motionere og fodre hunden..

• #7   29. aug 2006 Glimrende forslag fra Denise *s*

Iøvrigt er det ikke højsæson for ferie i Sep. md, så mon ikke de har mulighed for at finde en pension ?

Iøvrigt mener jeg, det er noget ansvarløst -af jeres "venner" at de prøver afsætte den hos jer, når nu den har været i hovedet af jeres.

• #8   29. aug 2006 Det er alvorligt nok til at aflyse...

• #9   29. aug 2006 I står jer selv nærmest i den situation
    Følg jeres hjerte og ikke den dårlige samvittighed
    over at være nødt til at melde fra

• #10   29. aug 2006 ja i har ret, det var nok bedre at snakke med dem om, det er bare så svært fordi vi ved at vi bliver upopulære ved at nægte at de må være sammen, vi har jo ikke lyst til at blive uvenner med dem... men igen så er det rigtigt vi bør først og fremmest tænke på vores egen hund, og derefter må vi jo se... så det vil vi nok gøre, men tak for det...

• #11   29. aug 2006 nej normalt ville vi heller ikke tro at der ville være noget, men ham der har hunden (sammen med kæresten) mener at kun hans hund gør noget rigtigt, og at det der var sket var vores hunds skyld, hmmm, så vi er temmelig sikre på at de ville synes det var latterligt og at vi er pivede, og at han straks ville begynde at forsvare sin hund som han altid gør... men det er vi villige til at tage med for som du siger så er vi hvertfald ikke interesseret i at noget lignende sker igen.. så yes vi snakker med dem og så må de finde en anden løsning, eller også må vi lufte ham, det må ligesom blive på vores præmisser så.

• #12   29. aug 2006 Jeg ville godt nok ikke passe en vens hund, som angreb min egen. Det er da helt fair at sige til dem. Du har ikke opdraget den hund, men du har ansvaret for din egen. Og kunne din hund tale ville den nok fortælle dig at den ville sætte pris på, ikke at være sammen med den anden hund i en hel weekend.

• #13   29. aug 2006 Min egen hundebasse ville komme i første række - ALTID.
    Længere er den ikke...

• #14   29. aug 2006 Hvis det var mig der stod i din situation ville jeg sige desværre, I må finde en pension i stedet el.l.

Jeres hund må komme i 1. række, og det er jo deres ansvar at få passet hunden når de skal væk, det kan på ingen måde være Jeres ansvar, syns jeg.

En ven der ikke kan forstå det eller ligefrem bliver sur og fornærmet, lyder ikke som den bedste ven i verden i mine ører.

Jeg ville selv hellere blive hjemme med min hund end at tage afsted og lade hunden alene for kun at blive luftet et par gange om dagen, men det er så bare mig.

Held og lykke med at få løst Jeres dilemma.

Kommentér på:
passe hund eller bare lufte

Annonce