1.277 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Blir ved med at fodre min hund :-/ Blir ved med at fodre min hund :-/

Sagen er den at jeg ikke vil have at min hund sidder ude i køkkenet og tigger, og samtidig vil jeg gerne have styr på hvad hun indtager og hvor meget osv! Hun er en hvalp, med lidt for god appetit så hun siger ikke selv fra.

Min svigermor propper hende med alt muligt, selvom jeg blir ved med at sige fra.

"Må hun få et stykke brød at gnave i"?
"Må jeg give hende den her"?
"Kan hun lide pålæg"?
"Må jeg give hende gulerødder"?
Giv mig nogle flere godbidder jeg kan have liggende i køkkenet"

"Må jeg skære det her lød af benet og give hende"?
- ja svarede jeg- i små mængder i hendes madskål!

5 min efter står hun og fodrer hende i køkkenet med kødet alligevel!!!!

Jeg er ved at eksplodere!!! Og skal være sammen med dem en hel uge endnu!

Hun fatter absolut ikke et nej! Og min kæreste siger ikke noget smiley

Hvad fanden gør jeg?????

Har prøvet at forklare at hun er hvalp, hendes mave kan ikk klare 1000 ting om dagen. Hun har mad i skålen, får godbidder på turen, tyggeben til rådighed osv.
Hun får RIGELIGT ude at svigermor blander sig!!! smiley

Hun tager hende også op selvom vi sidder og spiser, jeg siger NEJ svigermor, hun griner bare og siger nå nej og sætter hende ned igen..

Omg smiley

Argh er ved at blive sindssyg .. Gode råd søges!! smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle ikea pax skab 1.200 kr.
  • Klipning af hække 675 kr.
  • Opsætning af ny vandhane 800 kr.
  • Ny bruse slange 600 kr.
  • perlatorstykket fra køkkenet faldt af 700 kr.
  • Vaskemaskine vil ikke starte, virker som om program vælgeren er frosset men melder ikke fejlkode, 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blir ved med at fodre min hund :-/
  • #2   10. aug 2014 Ja ja han ser det, men tror han syns jeg er lidt for streng.. Syns egentlig jeg er meget fornuftig?

• #5   10. aug 2014 Du eller din kæreste må simpelthen sige ,at det vil i bare ikke ha ,det hun gør .Det vil også give problemer, når i kommer hjem Hun tilvænder hunden til noget som du ikke vil ha Så du må altså forklare hende det, så hun for står det BASTA

• #6   10. aug 2014 Men det lyder til at hun spørger? Kan du ikke bare sige nej til ALT fodring? Respektere hun ikke det?

Ellers må du skære det ud i pap. Sæt dig ned med hende og fortæl hende at det er NO GO og at du ikke vil have det. Og hvorfor.

• #8   10. aug 2014 Det er også smadder fint at svigermor er glad for hunden-men ligesom med andre hunde kan hun kun finde ud af at vise kærlighed ved at give hende mad! Hele tiden, hele hele hele tiden.

Hunden sidder konstant og glor på hende- og jo mere den glor på hende jo mere mad gir hun den haha smiley

Hunden skider og fiser konstant smiley

• #10   10. aug 2014 Haha jeg siger også nej men hun gør det alligevel smiley

• #12   10. aug 2014 Det er også det at hun ignorerer mig der går mig på. Tænkte i havde nogle gode råd smiley

• #13   10. aug 2014 Det ville jeg så bare ikke finde mig i Du må blive noget skrappere smiley

• #15   10. aug 2014 Kan du ikke forklare for hende at det rent faktisk ikke er sundt for hunden? Hvis hun er så glad for den, vil hun vel ikke have den skal få tyndskid eller prutte og sådan...

• #16   10. aug 2014 Det er vel ligesom med børn.

Hos bedsteforældrene har de det som blommen i et æg smiley Min farmor og farfar og desuden også resten af familien er også gode til at "overhøre" mine gode råd og reprimander. Jeg smiler lidt af det og er egentlig bare glad for at de kan lide min hund og giver mig lov til at have ham med rundt smiley Dog gælder der andre regler når gesterne er i MIT hjem. Så er det altså reglerne herhjemme de må rette sig ind under og det respektere de for det meste. Min far er den som er dårligst til det.

• #17   10. aug 2014 Til februar får vi en baby haha det skal nok blive sjovt smiley

Ej jeg syns bare at alt er med måde - gider ikke at hun ikke respekterer når jeg siger stop smiley

• #18   10. aug 2014 Så har du noget at glæde dig til for det bliver sikkert enten lige så slemt eller værre end med hunden smiley

Jeg plejer at joke med at de kan fodre hunden alt det de vil hvis den må overnatte hvor vi er og så kan de selv gå med ham om natten eller i værste fald ende med at gøre rent efter ham. Det plejer at hjælpe lidt på det smiley Det værste er at de glemmer lynhurtigt så hvis man ikke er over dem, så kan hunden altså nyde godt af det bedste smiley

• #19   10. aug 2014 Sig noget, hun elsker dig alligevel smiley

• #21   10. aug 2014 Cookie:

Tusind tak smiley

Er så glad smiley smiley

14 februar 2015 smiley

På lørdag skal vi til kønsscanning smiley

• #23   10. aug 2014 Min moster er ligesådan med Baby..
    Det holdt op, da jeg sagde til hende, at hun kunne få lov at betale for rengøringen af mine gardiner, og tilhørende udgifter for, at han får ræserrøv... smiley

• #26   10. aug 2014 Lad være med at tage hunden hjem til svigermor?

Ej, jeg tænker at du skal lære at sige fra, sådan helt alvorligt. Hvis ikke du lærer det nu, får du problemer omkring dit barn, både derhjemme når din 3-årige vil noget, samt overfor bl.a. svigermor.

• #28   11. aug 2014 Snor på hunden, og hav snoren i hånden hele tiden. Så er hunden ved dig hele tiden, og spørger kosten så hvorfor du har gjort det, så fortæller du hvorfor.

• #29   11. aug 2014 Min mor gør det samme ,men ja det er ok med en godbid ,det andet siger jeg nej til smiley

Kommentér på:
Blir ved med at fodre min hund :-/

Annonce