{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
688 visninger | Oprettet:

Bangebuks - problem? {{forumTopicSubject}}

Min Sally trunte er en omvandrende bangebuks når det kommer til visse "døde" objekter. feks har jeg sat et glasbord op i entreen, og det er hun nu bange for, i en eller anden grad.

Ofte står hun og piber fordi hun ikke tør gå forbi en eller anden genstand før jeg kommer og "hjælper" hende - også selvom om der er masser af plads til at gå forbi. Gerne med panik hjulspind.

Lidt som om hun har en angst for at nogen skal vælte ned over hende smiley

Det er kan være alt fra en stol der er trukket ud, til hendes legetøj der hænger fast i hendes legetøjskurv så den "følger" efter hende. Vi kan godt stå og snuse til tingene bagefter og også tage godbider der fra, men ikke lige i øjeblikket.

Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres bedste bud på hvordan vi kan arbejde på det? smiley

Se feks det her klip:
https://www.youtube.com/watch?v=7LAONIaoY-A

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bangebuks - problem?
  • #2   10. aug 2014 Ååårh lille pus da! smiley

• #5   10. aug 2014 Det svære ved det er også bare at det afhænger af hvor objektet står... Feks kan jeg få hende til at hoppe op på en spise stol og sidde, hvis den står i stuen. Men hvis den står på en bestemt måde ved køkkenbordet så tør hun ikke gå forbi.

Skrigehunden, det gør vi også. Men jeg kan mærke at det er en balance. Hvis jeg lokker hende på den måde, så kan hun godt finde på bare at vente på jeg skubber godbiden til hende.

Generelt tror jeg også at vi skal arbejde med at få hende til at lave noget larm, har i eksempler på hvad man kan gøre?
    Den med legetøjskurven på snoren tror jeg at jeg vil prøve først.

• #6   10. aug 2014 Helt ærligt;) i gør sagen meget værrere, i fortæller nærmest hunden at det er farligt.
    Gå hen til hunden sæt evt snor på og gå rask og frisk afsted, der skal ikke lokkes og ynkes, det er ikke farligt og det er det i skal fortælle hunden;)
    Dvs kald og lok ikke, gå rask afsted og klap evnt på den "nye" ting når i går forbi,

• #9   10. aug 2014 søm i en coladåse, tappet godt sammen, så skarpe kanter er væk, så får hun den, og I leger, så skaber hun selv larmen smiley

Kommentér på:
Bangebuks - problem?

Annonce