1.112 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

søren H
søren H
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2

Varmeknopper måske?? Varmeknopper måske??

Hej alle
Min hund har her sommeren over haft nogle knopper på maven/ bugen eller hvad det nu hedder som ret hurtigt blev til små sår pga. han slikkede på dem. Jeg mener også at kunne huske at han havde dem sidste sommer og ikke i den mellemliggende koldere periode.
Han har i en periode givet dem en ordentlig slikketur hver morgen og måske en enkelte gang i løbet af dagen. Det er dog aftagende nu og passede med det var den periode hvor der var noget varmere og det har ikke virket som det generede ham specielt meget – hvilket jeg jo selvsagt kun kan vurdere ud fra min egen opfattelse af hans reaktioner smiley
Nogen som har oplevet noget lignende og evt. hvad man kan gøre fx smøre det med noget og kunne det være varmeknopper??
Håber på nogle brugbare svar og på forhånd tak.
Søren

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Vandrør-skade 1.300 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Varmeknopper måske??
  • #1   21. aug 2014 Jeg synes mere det ligner noget hudinfektion. Vi har en som ind i mellem får noget lignende. Vi har en combinationscreme med steroid og antibiotika, vi så smør med en 5-7 dage, når det kommer. Cremen er receptpligtig. Vi kender ikke til hvorfor vores får det. Men det er en ubalance i huden..

Jeg ville gå til dyrlægen hvis det ikke heler af sig selv, eller breder sig.
    du kan evt. forsøge at skylle med saltvand, evt. smørre med klorhexidincreme eller bruge et puder med klorhexidin.

• #2   21. aug 2014 Jeg aner ikke, om det kan være noget af det samme, som min Linka lige har været til dr.læge med Hun havde også små knopper som lignede loppestik, og som hun ville slikke og gnave i Dr.lægen sagde at det var en vane hun havde fået, med at gnuppe sig Så jeg fik noget crem med hjem som hedder Mildison,det var for at ta kløen Jeg har så ikke haft brug for at bruge det ,da hun er holdt op med at gnave og slikke sig der. Det var på indersiden af låret hun havde det Jeg tror nok at cremen er noget binyrebarkJeg ville ta en snak med dr.lægen, smiley hvis din hund ikke stopper med at klø sig

• søren H
    søren H Tilmeldt:
    aug 2014

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
    #3   26. aug 2014 mange tak for jeres svar smiley

Kommentér på:
Varmeknopper måske??

Annonce