{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.036 visninger | Oprettet:

Oppustelig krave efter operation - alene ?? {{forumTopicSubject}}

Hej folkens..
Min dejlige lille hanhund på 3 år, var henne og blive kastreret i fredags.. Jeg havde regnet med at jeg kunne holde fri mandag-tirsdag, men har efterfølgende fundet ud af, at jeg har et kursus som jeg ikke rigtig kan slippe udenom..
Han har fået sådan en plastikkrave med fra dyrlægen, men har ikke haft den på ham, da jeg i stedet har holdt øje med ham hele weekenden..
I dag var jeg forbi maxi zoo og har hentet en oppustelig krave.. http://www.maxizoo.dk/pro-collar-halskrave-medium-25-33-cm-bla.html .. Er der nogle der har erfaring med at bruge sådan en, efter kastration/sterilisation? Kan hunden nå sig i skridtet? Og ville i turde, at efterlade hunden alene med sådan en på ??

Jeg overvejer virkelig om jeg alligevel bare skal melde mig syg for kurset, fordi er bange for, at det muligvis ville kunne være, at han kvalte sig selv i kraven eller noget i den stil.......


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Oppustelig krave efter operation - alene ??
  • #1   24. aug 2014 Jeg købte en til min schæferhund da hun blev steriliseret, og den var god for ingen ting .. Hun kunne sagtens slikke sig i sit sår, selvom hun havde den på, så her hjalp den ingen ting.
    Men jeg ved at der er mange, som er rigtig glad for den.


  • #2   24. aug 2014 jeg ville give ham en ble på.. man kan ikke lider kraver og han fik hotspot på sine kugler, der fik han løbetids bukser på ( nogen med et godt ellerstik omkring benene smiley


  • #3   25. aug 2014 Da Stormy havde fået opereret blæresten ud lånte vi en oppustelig kræve ved dyrlægen. Hos os virkede den efter hensigten.

  • #4   25. aug 2014 Her har den aldrig været en success. Jeg ville bruge et par løbetidsbukser.

  • #5   25. aug 2014 Jeg lånte både en plastic-krave og en heldragt, da min hund blev steriliseret. Begge dele holdt hende fra at pille, men vi havde faktisk ikke brug for den, da hun -udover at slikke lidt - ikke gjorde noget ved stingene. Er det ikke muligt at du kan låne en plast-krave?

  • Diana C
    Diana C Tilmeldt:
    sep 2016

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 9
    #6   19. aug 2020 lever denne tråd endnu? Jeg søgte på emnet da vi sidder i en akut situation.
    Ulveklo fjernet, hjem den skærm og må ikke slikke i såret.
    Skal have fundet noget til i morgen, lige nu har jeg sat en sok på benet med malertape.
    Hvis man får en oppustelig krave der er stor nok, er det da ikke bedre en de der skærme?
    min hund bliver nemt forskrækket og selv en der var for lille var hun ret skræmt over.
    tænker med den den anden, er lyde og udsyn bedre?
    hun kan hvert fald ikke lade sit sår være pt. til aften. smiley


Kommentér på:
Oppustelig krave efter operation - alene ??

Annonce