24. feb 2014 Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.005
forfulgt af en slem pølle :D {{forumTopicSubject}}
kastede lige lidt boldt med Dana ude i haven
Og som så mange andre Belgier, kommer hun pludselig i tanke om at hun skal på toilet og lave nr 2
Hun smider bolden og sætter sig fluks i stilling, så hun nær havde siddet og skidt på bolden
Fino , hun er færdig og sætter i et spring vidre..... og der knak snoren til alt fornuft hos hende ( altså den smule hun besidder )
Hun går i total panik.... fare rundt på græsplænen.... og nærmest smider sig og løber på en gang, samt at stoppe op med mellemrum for at skide igen
I farten kan jeg godt se at der sidder en pølle i pelsen bag på, men kan ikke se om den sitter fast i pelsen eller i numsen på hende
Jeg prøver at kalde på hende... samtidig med at lade være med at grine, det var meget svært for hun så sgu ærlig talt sjov ud
Flere gange lægger hun an til at ville pille den af med tænderne, men heldigvis er det åbenbart for grænseoverskridende for den stakkels hund, og ligeledes lægger hun an til at ville køre måsen hen over græsset.... åh gud.... lad hende ikke gøre det tænkte jeg
Nej det ville hun heller ikke.... til sidst kom hun endelig i tanke om at mor her måske kunne hjælpe hende af med den fæle pølle der forfulgte hende
Så hun kommer drønende hen til mig og jeg skal dog hive hende op og stå for jeg måtte ikke helt se hvad det var, der var galt der bag ved, lidt blufærdig er man vel
Det viste sig at damen havde spist lange græsstrå, og det havde mavsen ikke fordøjet, og pøllen hang i sådan et græsstrå
og med et snuptag havde mor her fjernet den fæle pølle med et blad
Så var man lige dagnes heltinde hos Dana i alt fald
Andre der har en hund der går i panik hvis pøllen bliver hængende ? jeg har dog aldrig set noget lign hos Dana
mar 2008
Følger: 33 Følgere: 940 Hunde: 8 Emner: 354 Svar: 8.061
Min går også i panik, hvis han har lidt pøllerester siddende i pelsen. Han er slet ikke til at få kontakt til
jun 2014
Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 22 Svar: 905
Ludvigs pøller sidder ofte fast hvis ikke i numsen, så i pels. Han ved jeg hjælper, så han sender bare hundeøjne og ser helt bedrøvet ud mens han venter på at jeg kommer ham til undsætning
feb 2014
Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.005
dec 2013
Følger: 83 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 199 Svar: 8.868
aug 2008
Følgere: 1104 Hunde: 2 Emner: 88 Svar: 2.737
Så den står oftest på lidt vask efter turen, hvis vi har stået i sådan en situation
feb 2011
Følger: 7 Følgere: 12 Hunde: 5 Emner: 65 Svar: 453
Ziva får, ligesom Moe gjorde, spist menneske hår og hø = mor her ved nogen prutter må hive dem ud da de ellers hænger og dingler ud af måsen på dem *suuuuk* (og adr!) lol
feb 2014
Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.005
Tucksen : Dana overvejede kraftigt at smide måsen i jorden, det kunne man se på hende, men heldigvis for mig gjorde hun det ikke
Min skolelæreinde`s store skrummel havde også engang spist elastikker, og hun så fra vinduet af at han sad og sked... 5 min senere kiggede hun ud igen og der sad den arme hund stadig og sked.
Hun gik derud og måtte konstatere at hver gang han fik klemt den ud, smuttede den op igen pgå elastikken
Hun sagde at hun var dælme glad for at hun havde hæk så ingen så hende
dec 2013
dec 2013
forfulgt af en slem pølle :D