{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
930 visninger | Oprettet:

Bud på HD status {{forumTopicSubject}}

Jeg fik sidste år taget røntgen billeder af min hund , og desværre var de ikke gode smiley

Jeg fik aldrig en status på dem , men kan selvfølgelig godt se de ikke ser flotte ud , måske nogle af jer har et bud , er det D eller langt ude af skala ?

Hunden er idag ikke mærket af hofterne (endnu ) og har siden da fået opbygget godt med muskelmasse og får selvfølgelig alle de nødvendige tilskud , og smertestillende ved hånden hvis det en dag skulle blive skidt .


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bud på HD status
  • #1   26. aug 2014 Nu er jeg hverken dyrlæge, læge eller sygeplejeske. Men de hofter, især den til højre, ser ikke god ud - overhovedet. Halvdelen af kuglen fra lårben er næsten ude af skål smiley Ligner en D eller E hofte...

  • #2   26. aug 2014 Ja der er desværre ikke meget i skålen smiley jeg gætter også selv på en D

    Jeg undres så over hunden overhovedet kan gå , men nu tager en dag at gangen , vi ved jo han ikke bliver gammel gammel .


  • #3   26. aug 2014 ja det kunne godt ligne en d eller e hofte, men heldigvis har hunden jo ikke set billederne, og nogen hunde lever ok med disse hofter...men en god ting kan være at svømme med hunden for at opbygge muskler omkring leddet

  • #4   26. aug 2014 Lykke , tro mig jeg har gjort alt for at opbygge muskler og det har heldigvis givet pote , dyrlægen rådede mig til at stoppe med smertestillende og så hvordan det ville gå , fordi han var blevet så fin bagpå , og der har ingen ændringer været ..

    Jeg må sige man godt nok lære det på den hårde måde at købe en hund uden stamtavle ! Jeg gør det aldrig nogensinde igen ! Han er min bedste ven og mit et og alt ! Beskeden ved dyrlægen var forfærdelig og hun havde i telefonen fået besked på at var de dårlige skulle han ikke vågne igen , men hun var meget overbevisende om at han godt kunne få nogle gode år endnu , dog var guld og de andre indsprøjtninger ikke en mulighed for ham , da han ikke kan lide at være ved dyrlægen .


  • #5   26. aug 2014 Det er ret forskelligt om hunde er mærket af de dårlige hofter. Ved islænderne ser man sjældent symptomer, selv ved meget dårlige hofter. Jeg tror både hundens bygning og muskelmasse har rigtigt meget at sige i den forbindelse smiley

    Jeg har ikke den store forstand på bedømmelse af sådan nogen billeder, men ville osse gætte D eller E... godt ser det i hvert fald ikke ud. Men hunden går jo heldigvis ikke på billederne smiley


  • #6   26. aug 2014 Ja jeg tror også du har helt ret smiley

    Nej heldigvis da , så ville han nok se ud som om han var lam i bagkroppen !

    Jeg krydser fingre for at jeg kan holde ham i god form og bevare den gode muskelmasse smiley og at han ikke kommer til skabe mere i hans liv !


  • #7   26. aug 2014 Vil også skyde på D. Der er satme ikke ret meget i skålen der. I nogen af siderne smiley

Kommentér på:
Bud på HD status

Annonce