{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
972 visninger | Oprettet:

Trætte, tørre, sprukne og kedlige poter {{forumTopicSubject}}

Hej alle dejlige vovse elskere smiley

Her den anden dag mærkede jeg min lille Buster under poten og jeg kunne mærke at hans poter var helt trætte, tørre, sprukne og kedelige. I kan sikkert nu danne et billede eller forestille jer hvordan hans poter er. Det er ikke noget slemt og det kan sikkert ikke undgås at poter bliver sådan men jeg kom sådan til at tænke...

Kan man ikke lave sin egen "Paw Balm" "pote balsam" til sin hund?
Jeg har søgt hist og her på nettet, og der er faktisk kommet mange gode forslag op til en "opskrift på hvordan man laver sin egen "paw balm". Jeg søgte på engelsk - så der kommer flere resultater på denne måde.

Inde på www.zooplus.dk kan man også købe en pote balsam.

De opskrifter på nettet og de ingredienser på pote balsammen inde på zooplus har nogle ting til fælles.

Alle opskrifter samt indholdet på potebalsammen inde på zooplus indeholder ting som fx. kokosolie, oliven olie, sheabutter, Vitamin E olie og havregrund osv.

Ved i om det er skadeligt at hunden får det på poterne?
Det er jo som sagt kun for at smøre lidt på det.
Hvis jeg vælger at lave min egen smører jeg det ind ind til poten har suget det op den behøver. Jeg svøber ikke poten ind for jeg vil gerne undgå han slikker i det. (jeg gider ikke bruge penge på at købe en pote balsam, når jeg alligevel har de samme ingredienser her hjemme i skabet smiley )

Jeg håber på lidt hjælp tak smiley Jeg ved selvfølgeliggodt at det er en ting vi ikke så tit tænker over, men jeg ved godt selv hvor træls det kan være med tørre hænder, og jo værre det bliver jo mere ondt gør det altså bare smiley

Inde på nettet står der også at hunden kan få lidt ondt og at det kan skyldes vejret smiley

Mange knus og potedask fra Trine & Buster smiley

Billedet er af Busters pote. Man kan ikke som sådan se det, men man kan mærke det. Jeg tænker at dette med en pote balsam er en rimelig god ide som en slags ekstra pleje til ham, nu her hvor vi også kommer ind i den kolde tid. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trætte, tørre, sprukne og kedlige poter
Kommentér på:
Trætte, tørre, sprukne og kedlige poter

Annonce