{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
659 visninger | Oprettet:

Svartid fra opdrætter - hvad gør I? {{forumTopicSubject}}

Vi var ude og besøge en opdrætter her i søndags, som vi havde mailet lidt med inden. De har aldrig svaret tilbage samme dag, men jeg havde indtryk af, at de svarede cirka hver anden dag. Vi skrev først mandag aften og sagde at vi godt ville skrives op, og om vi var blevet godkendt til en hvalp, så svarede de tilbage tirsdag aften med nogle forskellige ting, men at vi som udgangspunkt var blevet godkendt. Jeg skrev så onsdag morgen og igen i går aftes, og de har endnu ikke svaret tilbage.. Hvor tit plejer I at svare jeres potentielle hvalpekøbere? Er det bare os, der er utålmodige? For vi synes godt nok der er gået lidt tid, da vi selv tjekker vores mails dagligt herhjemme smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Svartid fra opdrætter - hvad gør I?
  • #1   13. sep 2014 Hvorfor ringer i ikke bare hvis det haster så meget ?

• #2   13. sep 2014 Det er ikke fordi det som sådan haster, det er bare rart at få afklaret nogle ting. Vi havde tænkt på at ringe, men vi ved ikke om vi virker for utålmodige, og om vi skal vente på de svarer på deres mail smiley

• #5   13. sep 2014 Det er vist meget forskelligt fra opdrætter til opdrætter og der kan jo være MANGE årsager til at man ikke svarer med det samme.
    Det er ikke længe siden jeg stod i samme situation og man kunne se at de havde læst beskeden, men der kunne gå flere dage før de svarede.
    Idag er det heller ikke altid at de svarer med det samme smiley

• #6   13. sep 2014 Jeg tænker også, at du skal ringe, måske er de ikke lige typen, der tjekker mails hver dag.

Jeg har aldrig prøvet at vente på svar, jeg har udtrykt min interesse ved besøg og har straks fået at vide, at de meget gerne ville sælge hund til mig.
    Jeg kan sagtens forestille mig, hvor nervepirrende det må være ikke at vide, om man er "købt eller solgt".

Kommentér på:
Svartid fra opdrætter - hvad gør I?

Annonce