Bullterrier? Bullterrier?
Da jeg boede hjemme havde vi altid hund. Og hvis jeg får mulighed for det igen så vil jeg have en hund igen. Den sidste hund jeg havde da jeg boede hjemme ved mine forældre var en Rhodesian ridgeback. Dette var en super god hund. Nu er det 5 år siden at jeg var nødt til at sælge hunden. Men nu får jeg snart mulighed for at have hund igen. (flytter fra lejlighed til hus)
Så har jeg kigget lidt på de forskellige hunde her på galleriet. Og jeg er faldet lidt for en Bullterrier.
Men jeg ved ikke om denne race er den rette for mig. Da den kommer til at skal gå sammen med mig på mit arbejde. Den kommer til at skulle brugen dagen på et værksted med have. Så den kan være både ude og inde.. Så den kommer til at gå op og ned af mig hele dagen.
Samtidig skal den kunne enes med vores nuværende kat. Jeg har tidligere haft hund og kat samtidig uden problemer så det er vel et spørgsmål og at de vender sig til hinanden og opdragelse.
Jeg har fået indtrykket at bullterrieren som en rolig og kærlig hund. Der skal holdes aktiv.
Er jeg gået helt forkert at Bullterrieren????

feb 2006
Følger: 53 Følgere: 51 Hunde: 2 Emner: 38 Svar: 1.140
Hun har to bullere.
nov 2005
Følger: 82 Følgere: 76 Hunde: 1 Emner: 1.155 Svar: 19.266
mar 2006
Følger: 35 Følgere: 34 Hunde: 1 Emner: 22 Svar: 69
Jeg må sige der er godt liv i hende, men hun er også en hyggetrold og meget kærlig.
Der er bare en ting du skal huske hvis du køber en bullterrier eller en mini bullterrrier og det er at det er en terrier, og de er helt deres egne. Men ellers prøv at snak med Lotte fra enodden ( www.enodden.dk) hun ved en masse om bullterrier. Hun er også her på HG under bullterrier og mini bullterrier (my - diva- charlie osv. ) Hun er meget hjælpsom.
feb 2006
Følger: 31 Følgere: 31 Hunde: 2 Emner: 258 Svar: 11.265
Bullterrier?