{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.287 visninger | Oprettet:

helt ærligt altså {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriften lyder så syntes jeg helt ærligt at folk er lidt for gode til at afvise nye brugere her på hg.Pga. for lidt beskrivelse eller for lidt billeder (har selv lige oplevet det med min egen nye hvalp) så sider jeg her og tænker hvis man lige har fået sin nye hvalp hjem hvorfor er der så ikke en slags forståelse for at man har lidt svært ved at udfylde diverse spørgsmål angående beskrivelse og temperament osv. man dårligt nok kender hunden så er det lidt svært og skrive en hel masse ???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  helt ærligt altså
  • #1   15. sep 2014 Regler er regler smiley
    Prøv at læse dem før oprettelse.

• #2   15. sep 2014 så kunne man jo lige vente 8-14 dage og så oprette med det man nu har lært om vovsen smiley tillykke med hvalpen.

• #3   15. sep 2014 Oke kan bare ikke rigtig se der står noget steder om at man SKAL skrive den helt lange smørre ???

• #4   15. sep 2014 Og nu var det ikke kun min egen oplevelse syntes bare at jeg ser det tit når folk opretter hvalpe/hunde

• #5   15. sep 2014 Trine: tak tak Jaah det er jo selvfølgelig rigtigt nok men syntes nu det kribler lidt når man sidder og kigger på sin nye skønhed og bare har lyst til at vise den til hele verden

• #8   16. sep 2014 ja klart man gerne vil vise sin nye uldbold frem hvem vil ikke det smiley og ja den kan være svær men så må man jo prøve at beskrive hvalpen så godt man kan eks. eller evt fremtidsplaner med hvalpen ind smiley det er noget jeg synes der kan man mangle smiley

• #9   16. sep 2014 Tillykke med din nye hvalp!
    Jeg oprettede Tula efter at have haft hende knapt en uge og hun røg lige ind. Jeg havde ikke super mange billeder, men måske 10 gode? Jeg har ikke ændret teksten siden, men jeg skrev jo lidt om opdrætteren og om hvad jeg tror fremtiden vil byde os.
    Det kan være svært ikke at tage det lidt hårdt, hvis man ikke bliver budt velkommen med det samme. Det er jo ens guldklumper det handler om, men i virkeligheden må man tage det som konstruktiv kritik og prøve igen.
    Står man i den situation at man helt enkelt ikke har så mange billeder, så kan man jo prøve at skrive en lidt længere tekst for at kompensere.

• #10   16. sep 2014 Nu kan jeg hverken stemme det ene eller det andet. Men gode billeder plejer vist at virke. Dog er det en fordel ikke at sætte kun en 'serie' ind, som tydeligvis alle er taget indenfor 5-10minutter.

• #11   16. sep 2014 Der står ingen steder at det skal være en lang smøre, men man skal altså lige skrive bare et eller andet under felterne, så de ikke alle står tomme smiley

Har aldrig fået afvist en hund. Og jeg har IKKE haft mange billeder ved oprettelse.. Eller skrevet en roman. Men de har overholdt minimumskravene.

• #13   16. sep 2014 Gad vist hvor mange, der egentlig læser lange tekster på alle mulige andres hunde. smiley

• #15   16. sep 2014 Er enig med mis G B B

• #16   16. sep 2014 Tja, jeg synes nu ikke det var så svært at skrive noget om min nye hvalp. Man finder hurtigt ud af en masse ting efter bare et par dage.. Er den fræk, stille, bange, træt, madglad, nysgerrig, renlig osv... Der er masser af ting man kan fortælle om sin nye lille hvalp smiley
    Og ts, du kan f.eks. Udfylde dens stamtavle, det "fylder" også, og viser at man har brugt tid på sin hunds profil smiley

• #17   16. sep 2014 Og mht billeder.. Ja hold da op, jeg tror nærmest vi tog mange billeder hver dag lige i starten! Alting var jo bare så nuttet! smiley

• #18   16. sep 2014 Min tekst var kort, men beskrivende. Jeg havde også gjort meget ud af at sætte mig ind i den hund jeg var ved at købe, inden jeg lagde pengene på bordet. Det var rigtigt vigtigt at jeg fik en hvalp der matchede mig og mine forventninger smiley

Jeg skrev også hvad min plan var med ham - hvorfor havde jeg valgt den race, og lige netop den hund i kuldet, hvad jeg håbede at han og jeg skulle lave i de kommende år, osv.. Der er masser man kan fortælle om sin nye hund, uden at man nødvendigvis kender den super personligt inden. smiley

• #20   16. sep 2014 ja tænkt at man afviser en hund fordi at ejeren springer med hunden
    det er jo ikke en grund til og afvis hunden for. og sidde og sige at hunden
    tag skade og død af det . er skuffet at man kan sidde og skrive sådan til
    en pige på 14 år gammel. det er sku ikke fair nej undskyld

• #23   16. sep 2014 Isabelle What kan man dårligt se hunden ??? Oke mine "start"billeder er bla. Dem med den grønne baggrund og syntes nu de er rimelig tydelige ?? Og hvorfor kan "start" beskrivelsen ikke være f.eks er sort med hvidt på brystet det er jo osse en beskrivelse

• #24   16. sep 2014 Czajkowski præcis syntes det netop skulle bruges til at spotte ulovlige hunde ikke for at holde øje med om Nikoline på 10år nu skiver en "god nok"tekst eller om hun får taget det perfekte billede af vapsen

• #26   16. sep 2014 Og nu er det jo heller ikke alle der har/har råd til et godt kamera så må man ikke have en hg profil ???

• #27   16. sep 2014 Allerførst så er der rigtigt mange som kan tage ok billeder med billige kameraer, eller kameraet i en mobiltelefon, så den holder altså ikke.

Sekundært - så synes jeg de her diskussioner er skæve, for det er jo i virkeligheden reglerne på HG, som man burde opponere imod (og dermed osse big admin) og ikke de brugere som holder sig indenfor de her regler.
    Man kan være lisså enig/uenig med disse brugere som man lyster, men det ER stadig reglerne som man må opponere imod.

• #28   20. sep 2014 Enig, skete også for mig, går bare imod mine principper at skrive 'sove og skide' som hans tricks fx.

Kommentér på:
helt ærligt altså

Annonce