606 visninger
|
Oprettet:
Rengøring af tæppe efter kødben (: {{forumTopicSubject}}
Min hund ELSKER det ben der er på billedet (: Men HOLD NU OP det sviner på vores gulvtæppe i stuen og jeg har en KAMP om at få det tæppe rent igen, efter han har spist et ben.. nogen der har oplevet det samme og har nogle tips til at få det rent igen?
Nina & Ib
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 97 Svar: 11.003
mar 2014
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 4 Svar: 11
apr 2012
Hunde: 1 Emner: 32 Svar: 554
Jeg ved ikke om dit tæppe står til at redde, prøv evt at bløde det op med vand og sæbespåner, og se om du kan pille/børste det ud...
Ben generelt ville jeg så mene hører til udendørs, eller i rum uden gulvtæppe. Men alle andre typer er bedre end det dér fæle stads.
okt 2011
Følgere: 5 Hunde: 5 Emner: 46 Svar: 1.542
Nå, men tilbage til dit spørgsmål. Jeg prøvede faktisk sådan et ben for et halvt års tid siden. Jeg havde ikke lige overvejet det svinede så meget, så de fik det bare. Jeg siger dig....min sofa var en katastrofe! I Netto købte jeg sådan noget møbelrens til 25 kr. Det er bare sådan noget skum som skal gnides let ind, og så håber man på, at møblet overlever og det hele ikke bliver værre. Når det er tørret støvsuger man grundigt. Resultatet blev faktisk rigtigt flot.
aug 2011
Følger: 17 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 50 Svar: 4.465
Tror jeg havde prøvet at fugte det lidt og strø med kartoffelmel eller salt for at suge...måske du kan få det af sådan. Her har vi problemer med at få det af tæppet, han har spist det på, og det er faktisk bare et almindeligt lagen...
Rengøring af tæppe efter kødben (: