Størrelse på diverse ting til collie Størrelse på diverse ting til collie
Selvom der er noget tid til, at vi skal have hund, har vi nogle spørgsmål..
Hvor stor skal sengen være til en collie henholdsvis når den er hvalp og voksen? Vi har tænkt os at købe en plasticseng til den, når den er hvalp. Jeg har læst noget med, at den ikke må være for stor, når den er hvalp, men det ville være rart, hvis hvalpen kunne vokse lidt i den, og så får den bare en ny en, når den er blevet stor
Vi har tænkt os at købe et foderstativ med to skåle, så skålene kan reguleres i højden. Hvor store skal skålene være? Vi har kig på en med 2,8 l i hver skål
Hvor stor skal en sele være i omkredsen til en collie hvalp? Vi har kig på en hurtta Y-sele..
apr 2011
Følger: 32 Følgere: 53 Hunde: 8 Emner: 200 Svar: 12.247
Hvis I får hvalpen når den er 8 uger vejer den omkring 5 kg, så jeg vilel bare vælge en lille plastikseng til starten, de koster ikke ret meget.
Seler aner jeg intet om, vi bruger dem ikke, vi bruger almindeligt halsbånd og line, men man kan jo tage hvalpen med in i dyrebutikkerne og prøve de forskellige modeller og størrelser.
Ang skålene, så kan man jo også få mange små skåle til en start, vi har bare sådan nogle her, dog ikke lige i lyserød
http://www.designforpets.dk/shop/royal-hundeskaal-pink-2846p.html
sep 2012
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 47 Svar: 157
Størrelse på diverse ting til collie