1.140 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Størrelse på diverse ting til collie Størrelse på diverse ting til collie

Selvom der er noget tid til, at vi skal have hund, har vi nogle spørgsmål..

Hvor stor skal sengen være til en collie henholdsvis når den er hvalp og voksen? Vi har tænkt os at købe en plasticseng til den, når den er hvalp. Jeg har læst noget med, at den ikke må være for stor, når den er hvalp, men det ville være rart, hvis hvalpen kunne vokse lidt i den, og så får den bare en ny en, når den er blevet stor smiley

Vi har tænkt os at købe et foderstativ med to skåle, så skålene kan reguleres i højden. Hvor store skal skålene være? Vi har kig på en med 2,8 l i hver skål smiley

Hvor stor skal en sele være i omkredsen til en collie hvalp? Vi har kig på en hurtta Y-sele..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ryd min altan 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.060 kr.
  • brusearmatur 970 kr.
  • Repareret en sendebud 700 kr.
  • udskift vindue på 2.sal 5.000 kr.
  • Dimmer not working and check power trip 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Størrelse på diverse ting til collie
  • #1   2. okt 2014 Nu kan der være meget stor forskel på collie alt afhængig af, hvilken type du vælger og hvilket køn, vægten kan svinge fra 20-30 kg smiley

Hvis I får hvalpen når den er 8 uger vejer den omkring 5 kg, så jeg vilel bare vælge en lille plastikseng til starten, de koster ikke ret meget.
    Seler aner jeg intet om, vi bruger dem ikke, vi bruger almindeligt halsbånd og line, men man kan jo tage hvalpen med in i dyrebutikkerne og prøve de forskellige modeller og størrelser.

Ang skålene, så kan man jo også få mange små skåle til en start, vi har bare sådan nogle her, dog ikke lige i lyserød smiley
    http://www.designforpets.dk/shop/royal-hundeskaal-pink-2846p.html

• #4   3. okt 2014 Mange tak for svar.. Ja i forhold til sele har vi også tænkt os at tage hvalpen med ud og prøve.. det ville bare være rart, hvis vi vidste en cirka størrelse på omkredsen på selen smiley Og god idé i forhold til vandskål.. jeg havde ikke lige tænkt over, at en så stor skål selvfølgelig er en stor mundfuld for en hvalp, men I har helt ret. Vi køber en mindre til at starte med smiley

Kommentér på:
Størrelse på diverse ting til collie

Annonce